  • 1. Data: 2017-04-02 11:41:21
    Temat: wzmacniacz mikrofonowy dla mikrofonu elekretowego zasilany 5V- prosba o schemat
    Od: a...@g...com

    witam
    jak w temacie wyzej , tak by mozna bylo wykorzystac mikrofon do komunikacji na skype,
    dlatego zasilanie 5V z USB jest wazne.

    link do schematu bylby z wdziecznoscia oczekiwany :))

    pzdr

  • 2. Data: 2017-04-02 12:38:12
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-04-02 11:41, a...@g...com wrote:
> [...]
    skype, dlatego zasilanie 5V z USB jest wazne.

    > link do schematu bylby z wdziecznoscia oczekiwany :))

    Może by tak Kolega "odrobił pracę domową"!

    Włodek

  • 3. Data: 2017-04-02 13:33:08
    Od: kilokitu <k...@o...pl>

    W dniu niedziela, 2 kwietnia 2017 11:41:22 UTC+2 użytkownik a...@g...com napisał:

    Aby wykorzystać mikrofon elektretowy do komunikacji "na Skype" nie jest potrzebny
    żaden dodatkowy wzmacniacz! Jeżeli natomiast chcesz wykorzystać mikrofon elektretowy
    "od Skype" do innych celów to napisz dokładnie o co Tobie chodzi bo z Twojej
    wypowiedzi naprawdę nic nie wynika!

  • 4. Data: 2017-04-02 15:26:15
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 2 kwietnia 2017 12:38:13 UTC+2 użytkownik n...@g...com
    napisał:
    skype, dlatego zasilanie 5V z USB jest wazne.

    > Może by tak Kolega "odrobił pracę domową"!
    >

    > Włodek

    odrobilem i prosze o pomoc

  • 5. Data: 2017-04-02 15:28:48
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 2 kwietnia 2017 13:33:10 UTC+2 użytkownik kilokitu napisał:
> [...]
    "od Skype" do innych celów to napisz dokładnie o co Tobie chodzi bo z Twojej

    witanko
    ok jeszcze 1x
    do skypa jest mi potrzebny wzmacniacz mikrofonowy gdyz bez niego trudno sie rozmawia,
    zeby bylo jakotako slychac mnie, musze prawie lizac mikrofon, wiec po prostu chce
    zwiekszyc czulosc mirofonu
    pzdr

  • 6. Data: 2017-04-02 17:54:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 2 Apr 2017 06:28:48 -0700 (PDT), a...@g...com wrote:
    > ec po prostu chce zwiekszyc czulosc mirofonu

    A mic boost na karcie włączyłeś?
    Nie ma takiej możliwości, by prawidłowo skonfigurowane audio w pc nie
    poradzilo sobie z poziomem głośności.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2017-04-02 18:49:46
    Od: kilokitu <k...@o...pl>

    W dniu niedziela, 2 kwietnia 2017 15:28:50 UTC+2 użytkownik a...@g...com napisał:

> [...]
    rozmawia, zeby bylo jakotako slychac mnie, musze prawie lizac mikrofon, wiec po
    A może ten egzemplarz mikrofonu jest uszkodzony? Pożycz sobie od kolegi/koleżanki
    słuchawki z mikrofonem i na nich sprawdź czy przypadkiem nie jest OK? Albo zabierz
    ten swój mikrofon do kolegi/koleżanki i sprawdź/porównaj czy ich sprzętu czułość jest
    porównywalna z Twoim mikrofonem.
    Poprawnie działający mikrofon na prawidłowo skonfigurowanym komputerze przez Skype
    umożliwia zdalne słuchanie ćwierkania ptaków za (otwartym) oknem.

  • 8. Data: 2017-04-02 19:08:20
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    andgab9 pisze tak:

> [...]
    > trudno sie rozmawia, zeby bylo jakotako slychac mnie, musze prawie
    > lizac mikrofon, wiec po prostu chce zwiekszyc czulosc mirofonu

    Są takie ch. kompy/karty dźwiękowe co zbierają cicho i żeby przyszło
    tysiąc atletów i zjadło tysiąć kotletów.

    Próżny trud. Dokup karte na usb.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2017-04-02 23:20:22
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-04-02 15:26, a...@g...com wrote:
    skype, dlatego zasilanie 5V z USB jest wazne.

    > odrobilem i prosze o pomoc

    Ja twierdzę, że nie!

    Co widać po dalszej częsci dyskusji.

    Żegnam.

    Włodek :-/

  • 10. Data: 2017-04-03 12:31:23
    Temat: Re: wzmacniacz mikrofonowy dla mikrofonu elekretowego zasilany 5V- prosba o schemat [OT]
    Od: robot <a...@o...pl>

    A na polskiej Wikipedii jest zaskakująco dobry artykuł o tej technologii.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Mikrofon_elektretowy