  • 21. Data: 2010-07-31 19:18:41
    Temat: Re: wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 31 Lip, 10:16, BearBag <c...@g...com> wrote:

    > nie bardzo Cie rozumiem...
    > kto rzucał i dlaczego miałoby mnie to obchodzic. Teraz ja odpowiadam
    > za transport i nie chce ryzykować paru tyś zł.

    Gdybyś zobaczył, jak są transportowane TV do salonów RTV, to nie
    przejmowałbyś się aż tak bardzo transportem. W 90% nikt nie zastanawia
    się nad ułożeniem telewizora(niezależnie od typu ekranu), raczej nad
    tym, co by tu jeszcze upchnąć na auto, a potem jak najszybciej je
    rozładować. Po tym co zniósł ten TV w drodze do sklepu, te parę km w
    osobowym aucie ze sprawnym zawieszeniem nic mu nie zrobi...
    W ostateczności podejdź do jakiegoś kierowcy busa, czy innego dużego
    auta i zaproponuj "fuchę".

    pozdr
    Przemek

  • 22. Data: 2010-07-31 20:11:45
    Od: BearBag <c...@g...com>

    .

> [...]
    > rozładować. Po tym co zniósł ten TV w drodze do sklepu, te parę km w
    > osobowym aucie ze sprawnym zawieszeniem nic mu nie zrobi...

    Chyba jednak nie bardzo sobie zdajesz sprawe jak sa pakowane plazmy.
    Wszystkie styropianowe wypelniania i miejsca na akcesoria są
    zaprojektowane tak żeby to przewozić na stojąco. Jeśli ktoś by to
    przewoził w innej pozycji powywracowałoby się to i zaraz po otwarciu
    pudła widać by było że ktoś to przewoził nieprawidłowo np pilot jest
    wsadzony na stojąco na dole pudła i osłoniety tylko bokami, wywrócenie
    pudła do góry nogami powoduje jego wypadniecie i upadek w dowolne
    miejsce kartonu. Podobnie jest z kablami i instrukcją, nie mają
    zabezpieczenia od góry. Tak więc po otwarciu pudełka widać jak na
    dłoni czy cała drogę przejechało w odpowiedniej pozycji. U mnie
    oczywiście tak było bo wszystko było na swoim miejscu.
    Uwielbiam jak ludzie opisują rzucanie telewizorami przez kurierów ale
    proponuje już pisać o czymś o czym ma się pojęcie.

  • 23. Data: 2010-08-02 00:46:04
    Od: Przemek <p...@g...com>

    On 31 Lip, 20:11, BearBag <c...@g...com> wrote:

> [...]
    > Uwielbiam jak ludzie opisują rzucanie telewizorami przez kurierów ale
    > proponuje już pisać o czymś o czym ma się pojęcie.

    Jeżeli powiem Ci, że osobiście widziałem dziesiątki dostaw do salonów
    RTV (ich własnym transportem) to też powiesz, że nie wiem, o czym
    mówię? Widziałem palzmy leżące płasko, lub stojące na boku w aucie
    dostawczym. Żadna sensacja. Poza 1 przypadkiem, kiedy matryca była
    potłuczona, wszystkie działały bezproblemowo. Jak długo, tego już nie
    wiem :)

  • 24. Data: 2010-08-02 08:56:33
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > dostawczym. Żadna sensacja. Poza 1 przypadkiem, kiedy matryca była
    > potłuczona, wszystkie działały bezproblemowo. Jak długo, tego już nie

    Skoro tak to przewóź swoją plazme na leżąco :)
    Ja wole nie ryzykować.

  • 25. Data: 2010-08-04 15:04:48
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    BearBag pisze:

> [...]
    > pudła widać by było że ktoś to przewoził nieprawidłowo np pilot jest
    > wsadzony na stojąco na dole pudła i osłoniety tylko bokami

    a tam, przywiozłem sobie ze sklepu mniej wiecej tak duże LCD na płasko w
    bagażniku i działa do dziś, a przy montazu tez je razy kilka polozylem
    to na stol to na kanape. Jesli pudło lezy naprawdę płasko i na rownym
    oraz o ile nie napieramy jak dziki po dziurach i wertepach to bedzie OK.

    Moze te super cienkie LED 3 centymetry grubosci sa nieco bardziej
    delikatne ale tez bez cudow, w koncu nikt by tego nie kupil jakby pekalo
    od dotkniecia.

    KJ

  • 26. Data: 2010-08-04 15:20:58
    Od: "pablo eldiablo" <j...@N...gazeta.pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> napisał(a):

    > a tam, przywiozłem sobie ze sklepu mniej wiecej tak duże LCD na płasko w
    > bagażniku i działa do dziś, a przy montazu tez je razy kilka polozylem

    brawo jasiu, ale lcd ma odmienna budowe, niz plazma.

  • 27. Data: 2010-08-04 19:04:03
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > a tam, przywiozłem sobie ze sklepu mniej wiecej tak duże LCD na płasko w
    > bagażniku i działa do dziś,

    no super ale LCD to nie wielka szyba :/
    jutro sie przekonam czy moja plazma to przeżyje, ale na stojąco...