  • 11. Data: 2010-07-29 20:43:23
    Temat: Re: wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:46980878-d206-4927-bb7c-68c23eac6c40@g19g2000yq
    c.googlegroups.com...
    > Witam, musze przewieść karton o wymiarach 148cm x 84. Musi byc na
    > stojąco i zastanawiam sie jakiego kombika wynajać żeby to sie
    > zmiescilo. Mierzyłem moją octavie w sednia ale przeswit bagażnika to
    > tylko 77cm. Czy astra 1 bedzie miala 84 cm wysokosci w bagazniku?

    A musi byc kombi? Paczka spokojnie sie zmiesci do kazdego wana.
    Zafira, po zlozeniu kanapy ma wysokosc 102 x dlugosc 155.

  • 12. Data: 2010-07-29 21:30:24
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > A musi byc kombi? Paczka spokojnie sie zmiesci do kazdego wana.
    > Zafira, po zlozeniu kanapy ma wysokosc 102 x dlugosc 155.

    nikt znajomy nie ma vana, ojciec sprzedał 2 dni temu scenica ale i tak
    by tam nie wszedł , w srodku to bardoz małe auto.
    Co do bagażówek typu bus to u mnie każda rozpoczęta godzina kosztuje
    100zł a ja nie zdążę w godzinę bo mimo ze mam tylko 12km to muszą na
    miejscu ten tc jeszcze testować zanim wrócę wiec to odpada.
    Ponawiam prosbe do osob ktore mają astre F kombi o zmierzenie
    wysokosci :)

  • 13. Data: 2010-07-29 22:40:19
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

> [...]

    Napisz skad jestes, moze znajdzie sie jakas dobra dusza z twojego
    miasta i pomoze w transporcie? Osobiscie, jezeli zaplacisz za rope + "browiec na
    gorke"
    to moge podjechac i pomoc. Dotyczy 3M.

    Pozdrawiam
    Bastion

  • 14. Data: 2010-07-30 09:47:18
    Od: BearBag <c...@g...com>

> [...]
    > miasta i pomoze w transporcie? Osobiscie, jezeli zaplacisz za rope + "browiec na

    Gliwice, ale ktos musiałby mieć 2h czasu więc nie sądze żeby dało
    rade :)

  • 15. Data: 2010-07-30 11:29:25
    Od: "pablo eldiablo" <j...@N...gazeta.pl>

    BearBag <c...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > tylko 77cm. Czy astra 1 bedzie miala 84 cm wysokosci w bagazniku?
    > Potem musi jeszcze zmiescic sie te 148cm po dosunieciu przedniego
    > fotela na maksa do prozdu ale to powinno juz spelniac wiekszo=B6=E6
    > kombik=F3w ? mog=B3bym ktos wolnej chwili mi napisa=E6 jakie wymiary maj=
    > =B1
    > ich baga=BFniki w kombi? Wsrod znajomych mam do wyboru mondeo 98r, astre
    > 97r, astre 2 2000r i volvo s40, 98r. Niestety osoby te znajduj=B1 sie
    > teraz z dala od auta i nie maj=B1 mozliwosci podania mi tych
    > wymiar=F3w... :/ Moze ma kos namiar n stronke gdzie sa wymiary

    nie wiem, co chcesz przewozic, ale wymiary i sposob przewozenia przywodza na
    mysl tv plazmowy ok 50" :)
    jak trafilem, to wypakuj go z pudelka i zawin/popros w sklepie o zawiniecie
    ekranu w folie bombelkowa :) po zlozeniu kanapy zmiesci sie do wiekszosci
    kompaktow, byle nie sedan ;) przetestowane.

    pzdr
    pablo

  • 16. Data: 2010-07-30 13:48:08
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-30 11:29:25 +0200, "pablo eldiablo" <j...@N...gazeta.pl> said:

    > popros w sklepie o zawiniecie
    > ekranu w folie bombelkowa

    To mu się nie uda.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2010-07-30 17:49:42
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > jak trafilem, to wypakuj go z pudelka i zawin/popros w sklepie o zawiniecie
    > ekranu w folie bombelkowa :) po zlozeniu kanapy zmiesci sie do wiekszosci
    > kompaktow, byle nie sedan ;) przetestowane.

    Trafiłeś, ale tyle sie naczytałem o peknietych w transporcie matrycach
    od nawet niewielkiego wstrząsu że nie podejme tego ryzyka i nie wyjme
    go ze styropianu i fabrycznego zabezpieczenia.

  • 18. Data: 2010-07-30 20:40:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Jul 2010 08:49:42 -0700, osobnik zwany BearBag
    wystukał:

    > Trafiłeś, ale tyle sie naczytałem o peknietych w transporcie matrycach
    > od nawet niewielkiego wstrząsu że nie podejme tego ryzyka i nie wyjme go
    > ze styropianu i fabrycznego zabezpieczenia.

    a to myślisz, że pomoze jak nim rzucali po drodze?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2010-07-31 10:16:44
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > a to myślisz, że pomoze jak nim rzucali po drodze?

    nie bardzo Cie rozumiem...
    kto rzucał i dlaczego miałoby mnie to obchodzic. Teraz ja odpowiadam
    za transport i nie chce ryzykować paru tyś zł.

  • 20. Data: 2010-07-31 11:55:29
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Mierzyłem moją octavie w sedanie ale przeswit bagażnika to
    > tylko 77cm.

    to wez tego sedana, jak weszla do niego octavia to ta paczka napewno tez
    wejdzie

    --
    pzdr
    piotrek