  • 11. Data: 2011-07-15 23:45:49
    Temat: Re: wypadający klocek
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to <t...@x...abc> napisał(a):

    > begin kogutek

    > Czyli mĂłwisz, Ĺźe Tobie nigdy nie wypadĹ&#65533; klocek?

    Z raz dziennie stawiam klocka, ale to nie ma nic wspólnego z jego wypadaniem.
    Wypadnięcie klocka to awaria spowodowana zbyt małą grubością tarczy. A nie tym
    że jakiś przedstawiciel handlowy jeździ jak by jutra miało nie być. Nie należy
    mylić wypadnięcia klocka ze zniszczeniem okładziny. Co by się nie działo to
    blacha musi zostać.

  • 12. Data: 2011-07-16 03:46:17
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Przemys?aw Czaja

    > Co Wy z tymi klockami? Coś przegapiłem?/

    Autor nieistotny. :> Ważne, że klocek potrafi wypaść.

  • 13. Data: 2011-07-16 03:46:42
    Od: to <t...@x...abc>

    begin jarek d.

    > To takie "inteligentne prześmiewanie"

    Przesiewanie?

  • 14. Data: 2011-07-16 03:51:08
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kogutek

    > Z raz dziennie stawiam klocka,

    Cóż za osobliwa konstatacja.

    > ale to nie ma nic wspólnego z jego
    > wypadaniem.

    To jak go stawiasz, jak nie wypada? Nie rozumiem. Wytłumacz mi to! Inni
    pewnie też są ciekawi.

    Piłeś?