    From: dakal <rybnik_s@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: wymuszenie-wypadek
    Date: Tue, 25 Mar 2014 19:28:55 +0000 (UTC)

    Witam. Nie wiem czy pisze w dobrym miejscu ale szukam pomocy. Może od
    początku. Mam 17 lat jeżdżę chińskim chopperem 50. Otóż w poniedziałek
    (24.03) wracałem ze szkoły tym właśnie motocyklem i na skrzyżowaniu miałem
    wypadek. Facet z naprzeciwka chciał skręcić w lewo kiedy oboje mieliśmy
    zielone ( wymuszenie pierwszeństwa? ). Facet przyznał się do winy ja
    właśnie leżę w szpitalu na obserwacji ( potłuczenia, rozcięty luk
    brwiowy). Otóż dręczy mnie pytanie czy oprócz odszkodowania za motocykl
    oraz odszkodowanie szkole moge się ubiegać jeszcze o coś z winy tego
    faceta ? Dodam ze moto do kasacji a ja ledwo mogę się ruszać bo jednak
    przy prędkości 50 km/h po zderzeniu czołowym trochę przeleciałem. Facet
    sie tłumaczył ze słońce świeciło i nie widział.