  • Data: 2014-03-28 13:30:39
    Temat: Re: wymuszenie-wypadek
    Od: p...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 marca 2014 06:26:56 UTC+1 użytkownik MarcinJM napisał:

    > Moto zaczalem jezdzic bardzo niedawno, pierwsze co rzucilo mi sie w oczy
    >
    > to stosunkowo czeste wymuszenia (a jeżdze bardzo przepisowo).

    Po mojemu to się jedno z drugim wiąże, im bardziej przepisowo jeździsz tym częściej
    Ci zajeżdżają i chyba nawet parę osób w jakimś wątku parę lat temu miało podobne
    spostrzeżenia.
    Nie mówię że lepiej latać w trybie kamikadze, szczególnie że masz małą praktykę, ale
    dojdziesz do tego że styl jechania nieco szybciej niż średnia ruchu dookoła powoduje
    że mniej aut Ci się wpycha.
    Więc sobie spokojnie, bezpiecznie praktykuj i zobaczysz że się poprawi.

    KJ