  • 11. Data: 2010-08-09 14:51:54
    Temat: Re: wymiana tarcz sprzęgłowych w VT 1100...
    Od: moonraker <m...@e...pl>

    W dniu 2010-08-09 16:35, de Fresz pisze:
    Smarować? Znaczy pędzelkiem? Fujj prościej wrzucić do oleju :)

    > Wrzucić - owszem. Ale żeby tam trzymać do najbliższej pełni czy innego
    > nowiu? Bessensu.
    >
    > PS. Niezła sieczka w cytacie.

    Tak jak pisałem ja wrzucam do oleju na czas rozkręcania moto, czasami to
    pół godziny, czasami 2 godziny. Nigdy nie czekałem konkretnie x godzin.
    Raz nawet zdarzyło mi się zostawić tarcze w oleju na noc ale tylko
    dlatego że zrobiło się późno i nie chciało mi się już składać silnika do
    kupy. Co nie zmienia faktu że za każdym razem sprzęgło działało prawidłowo.

    moonraker
    Stara CZ i DRZ
    http://bikepics.com/members/moonraker/

  • 12. Data: 2010-08-09 15:38:10
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jak dotąd w żadnej z serwisówek do moich motocykli nie widziałem prikazu
    > żeby _moczyć_ nowe tarcze w oleju.

    Ja tez:) Napisalem tylko zdanie mojego znajomego;)

    --
    pzdr:
    Ivam