  • 1. Data: 2011-02-22 00:17:56
    Temat: SGS vs DHD
    Od: atm <...@v...pl>

    Witam,
    Waham sie miedzy dwoma wymienionymi w tytule telefonami.
    Jestem swiadom roznic i niedostaykow sprzetowych, wynikajacych ze
    specyfikacji. Czy jest jeszcze cos co moze wplynac na wybor a nie wynika
    bezposrednio z danych fabrycznych?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-22 10:49:00
    Temat: Re: SGS vs DHD
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal
> [...]
    > Jestem swiadom roznic i niedostaykow sprzetowych, wynikajacych ze
    > specyfikacji. Czy jest jeszcze cos co moze wplynac na wybor a nie wynika

    Doswiadczenie uzytkowników.
    I choc ciezko tutaj o obiektywizm, to jednak sa wady (ale i zalety) typowe
    dla danego sprzetu, które beda przeszkadzac wiecej niz jednej osobie.
    W SGS niektórych wkurza "trzeszczaca ramka" (mi to juz minelo), slabiutka
    pokrywa baterii (nie mam zadnych z nia problemów) czy wreszcie "wylaczajacy
    sie mikrofon" - z powodu kiepskiej jakosci sieci 3G.

    Ogólnie warto podejsc do tematu jak do zakupu aparatu fotograficznego. Pójsc
    do sklepu, wziac do reki, czy dobrze lezy, czy nie za ciezki/lekki, napisac
    sms-a, upuscic testowo na podloge... ;)
    Co prawda bez upuszczania na podloge ale swojego SGS-a kupilem w salonie.
    Pani sama z siebie kazala najpierw sprawdzic, czy mi pasuje, czy dziala.
    Rozdziawilem paszcze na widok wyswietlacza oraz podczas wklepywania tekstu
    i... Dalem sie zlapac na abonament. Ale z aparatu jestem zadowolony, choc
    pewnie teraz sa lepsze.

    --
    Maciek.