  • 151. Data: 2014-02-08 23:59:35
    Temat: Re: wyjebka [długie]
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 08 Feb 2014 23:53:18 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Tak, tą osobą byłeś Ty sam.

    Prześledź wątek.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 152. Data: 2014-02-09 00:01:08
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 8 lutego 2014 23:51:57 UTC+1 użytkownik jerzu napisał:

    > Nie moja wina. Kończę, bo Twoje musi być, jak zawsze, na wierzchu.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    >
    > http://jerzu.waw.pl GG:129280
    >
    > Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    >
    > Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

    No fakt nie Twoja wina tylko twoich rodziców. Zbyt bystry im nie wyszedłeś. Na pewno
    chcieli dobrze a wyszło tak jak zawsze.

  • 153. Data: 2014-02-09 00:02:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-08 23:59, jerzu pisze:

    > Prześledź wątek.

    Może zrób to sam i najlepiej na trzeźwo.

  • 154. Data: 2014-02-09 00:02:48
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    wrote:

    >Ciekawe, przed chwilą miałeś wątpliwości co do mojego pytania:
    >"Wątek nie był o odliczaniu VAT? Zdaje się, że nieuważnie czytałeś:P"

    Ooops, przepraszam. "nie" mi się zjadło. Faktycznie, masz rację. Ale o
    kosztach to nie ja zacząłem, bardzo mi przykro :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 155. Data: 2014-02-09 00:03:41
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 8 Feb 2014 15:01:08 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >No fakt nie Twoja wina tylko twoich rodziców. Zbyt bystry im nie wyszedłeś. Na pewno
    chcieli dobrze a wyszło tak jak zawsze.

    Kogutek, Ciebie rodzice nie nauczyli, żeby nie tykać czyjejś rodziny?
    A może ty sierota jesteś?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 156. Data: 2014-02-09 00:04:19
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 09 Feb 2014 00:02:35 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Może zrób to sam i najlepiej na trzeźwo.

    Znowu...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 157. Data: 2014-02-09 00:07:06
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 8 Feb 2014 15:07:19 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >Bingo. teraz to już sierota. Ostrzegałem żebyś się uspokoił?

    Ech, drobiu, drobiu...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 158. Data: 2014-02-09 00:07:19
    Od: k...@g...com

  • 159. Data: 2014-02-09 00:18:38
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 09 Feb 2014 00:03:41 +0100, jerzu napisał(a):

    > Kogutek, Ciebie rodzice nie nauczyli, żeby nie tykać czyjejś rodziny?
    > A może ty sierota jesteś?

    Sierota po komunizmie. Widać, że tęskni strasznie.

    p.s. ojciec pracował w PKSie - autobus stał pod domem i na brak paliwa nikt
    nie narzekał. A karta pojazdu zawsze była wzorcowo wypełniona :)

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 160. Data: 2014-02-09 00:25:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-09 00:02, jerzu pisze:

    > Ooops, przepraszam. "nie" mi się zjadło. Faktycznie, masz rację.

    Proszę. Tylko dziwnym trafem to nie pierwszy raz kiedy się mnie
    czepiasz bezpodstawnie. Może mniej emocji, a więcej merytoryki?
    Parę dni temu pisałeś, że 100% Polaków kombinuje i przypierniczyłeś
    się do ironicznego stwierdzenia, że masz rację i masz w tym
    doświadczenie. Skoro piszesz 100% to jednak jesteś promilem
    z całości. Ja byłem jednak innego zdania. Podobnie 'przeoczyłeś'
    moją opinię, że likwidacja punktów w proponowanym postępowaniu
    administracyjnym nie ma mojej akceptacji. Teraz Ci się zniknęło
    "nie". No, ale historia Twoich pomyłek jest dłuższa, a ja jakoś
    niekoniecznie lubię, jak ktoś próbuje sobie moją osobą
    "mordę wycierać".

    > Ale o
    > kosztach to nie ja zacząłem, bardzo mi przykro :)

    W dyskusji ze mną - owszem, Ty. Ja pisałem o podatkach, a jak chcesz
    doprecyzowania co Shrek miał na myśli, pisząc "masz możliwość
    odliczenia iluśtam procent kosztów (dyskusyjne ile)", to zwróć się
    do niego.