  • 11. Data: 2012-07-08 22:44:54
    Temat: Re: wwa - gdzie kask LS2?
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 8 Jul 2012 21:40:26 +0200 "Arbiter" <n...@h...com> napisał:

    >same się robią - włączasz w komórce start i online wrzuca do sieci pozycję.
    >Potem wciskasz stop i koniec. Dalej juz mozesz tylko na kompie oglądać.

    Nie boisz się takimi danymi dzielić? "Xxxxx is out cycling. You can
    opierdolić mu chatę now".
    A tak przy okazji - pływałeś z telefonem? :-O
    http://www.endomondo.com/workouts/69619861

    >Bierz Harleja od KUCZU:)

    Na razie za Harleja musi Chart wystarczyć (nawet parę literek się
    zgadza ;-D).

  • 12. Data: 2012-07-08 23:36:40
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości

    > A tak przy okazji - pływałeś z telefonem? :-O
    > http://www.endomondo.com/workouts/69619861

    tak, z telefonem - w specjalnym worku który również mnie zabezpiecza

    http://allegro.pl/pompowana-bojka-safeswimmer-i24490
    23725.html

  • 13. Data: 2012-07-09 20:25:18
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup
    > tak, z telefonem - w specjalnym worku który również mnie zabezpiecza

    A o woreczkach strunowych slyszal? Uzywam dwoch (jeden w drugi) - jakbym
    jeden zle zapial.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 14. Data: 2012-07-09 22:40:02
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Ivam" <f...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A o woreczkach strunowych slyszal? Uzywam dwoch (jeden w drugi) - jakbym
    > jeden zle zapial.

    nie no strunowe to do czego innego chyba:) Raczej nei odważyłbym się
    stosować worka strunowego jako urządzenie które ma mnie uratować przed
    utonięciem w krytycznej sytuacji:)

  • 15. Data: 2012-07-10 16:15:09
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup
    > nie no strunowe to do czego innego chyba:) Raczej nei odważyłbym się
    > stosować worka strunowego jako urządzenie które ma mnie uratować przed
    > utonięciem w krytycznej sytuacji:)

    Ale 140zl za motylki z funkcja przechowywania telefonu?

  • 16. Data: 2012-07-10 17:30:01
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Ale 140zl za motylki z funkcja przechowywania telefonu?

    nie rozumiem Twojego wywodu. To jest urządzenie ratujące życie i mające przy
    tym super funkcję przechowywania szczelnego takich rzeczy jak klucze,
    dokumenty, telefon. Czy 140zł to drogo? Sam sobie odpowiedz, ja juz sobie
    odpowiedziałem

  • 17. Data: 2012-07-10 19:45:42
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Arbiter" napisał w wiadomości grup
    > nie rozumiem Twojego wywodu. To jest urządzenie ratujące życie
    (...)

    Ile kosztuje normalna boja ratunkowa? 15? 30?
    1000 woreczkow strunowych kosztuje 20zl.

    Razem wychodzi z 50zl. Do 140 jeszcze sporo brakuje.

    > Czy 140zł to drogo?

    No wlasnie wydaje mi sie, ze tak. Zdecydowanie wolalbym dolozyc te 90zl
    (roznica miedzy wypasiona boja, a moim rozwiazaniem) do kasku i szukac
    czegos dobrego.

    Twoja sprawa, EOT.

  • 18. Data: 2012-07-11 00:35:47
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 10 Jul 2012 19:45:42 +0200, Ivam <f...@p...fm>
    wrote:

    [...]
    > Ile kosztuje normalna boja ratunkowa? 15? 30?
    > 1000 woreczkow strunowych kosztuje 20zl.

    Problem z woreczkami strunowymi polega na tym, że jak jakiś
    się okaże nieszczelny i odkryjesz to po fakcie wychodząc
    z wody to ich cena nagle rośnie o dodatkowe 500, 1000 czy
    1500 zł na nowy telefon. Sugerowałbym raczej jakiś
    porządny aquapack.

    A najlepiej to wodoszczelny telefon, ja taki mam i bardzo
    lubię tę cechę. Cała elektronika użytkowa powinna tak mieć
    standardowo, cholera.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650

  • 19. Data: 2012-07-11 20:35:11
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomości grup
    > Problem z woreczkami strunowymi polega na tym, że jak jakiś
    > się okaże nieszczelny

    Dlatego uzywam pary - jesli jeden przemaka, to drugi nie. Jeszcze sie nie
    zdazylo, zeby dwa przemokly.

  • 20. Data: 2012-07-11 21:53:24
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "Leszek Karlik" napisał w wiadomości grup
    >
    > Dlatego uzywam pary - jesli jeden przemaka, to drugi nie. Jeszcze
    > sie nie zdazylo, zeby dwa przemokly.

    Ja bym losu mojego telefonu za 300zł nie postawił na szali z
    woreczkami strunowymi. Nawet dwoma.
    Zbyt wiele widziałem nieszczelnych, uszkodzonych itp. If you know what
    i mean. (:

    --
    Jasio
    vfr etz