    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: wspomaganie hamulca
    Date: Sat, 10 Jul 2010 08:22:12 +0200

    Męczy mnie, że we wszystkich motocyklach, którym się przyglądałem, hamulce
    wymagają sporej siły nacisku na manetki.

    W moim Fazerze dwa palce na hamulcu OD BIEDY wystarczą do awaryjnego
    hamowania, ale dopiero hamowanie pełną dłonią dawałoby jakiś komfort.
    Czy producenci nie mogliby poprawić tego? Marzy mi się hamowanie niczym w
    samochodzie, gdzie kierowca ledwo muska pedał hamulca.

    Od razu wspomnę, że motocykl jest sprawny - po prostu chciałbym, żeby coś
    mnie wspomagało w tym najważniejszym manewrze.