  • Data: 2010-07-10 13:09:07
    Temat: Re: wspomaganie hamulca
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i19573$1sn$...@n...onet.pl...

    > Są takie przyrządy do ćwiczenia siły dłoni :-)
    > Nabywasz taki, regularnie ćwiczysz i po miesiącu ledwo muskasz klamkę...

    Takim przyrządem ćwiczyłem już w liceum (czyli ponad 20 lat temu). Byłem w
    tym naprawdę dobry - mogłem ściskać 1000 (tysiąc) razy.

    Przyznam, że ostatniej zimy też ćwiczyłem - właśnie pod kątem motocykla, a
    dokładniej, żeby nie przemęczała mi się lewa ręka w korku.
    Przez zimę podwoiłem wytrzymałość obu dłoni.
    Nie można więc mi zarzucić, że jestem za słaby. Po prostu komfort hamowania
    jest mizerny przy hamowaniu awaryjnym i tyle.