  • Data: 2010-07-15 15:51:21
    Temat: Re: wspomaganie hamulca
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marider" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i1ird3$2o0$...@n...net.icm.edu.pl...
    > Kup sobie porzadne klamki np. Pazzo Racing (do wyboru dlugie badz krotkie)
    > i stalowe przewody markowej firmy + dobre klocki. Zdziwisz sie.

    A ja jeszcze od siebie dodam, ze moze zastanow sie nad starszym/nowszym
    fazerem. Te monoblokowe zaciski sa na serio lepsze od montowanych w FZ'tach
    6'kach.

    --
    pzdr:
    Ivam

    ps. do Maridera - jeszcze nie montowalem zaciskow od Ciebie, ale powiedz mi,
    ktore te klocki to te oryginalne? Te sino* (cos tam - nie pamietam
    dokladnie)?