  • 11. Data: 2009-10-01 17:29:58
    Temat: Re: wiecznie zawieszający się komputer
    Od: Tom <t...@o...pl>

    > plyta moze miec zimne luty
    > tak a propos to gigabyte chyba tylko w Polsce jest za dobra firme uwazana

    A ktora jest dobra w Polsce i nie tylko?

  • 12. Data: 2009-10-01 18:26:58
    Od: "Jacek" <j...@i...pl>

    > Czy taka zabawa jest w ogóle opłacalna i czy nie lepiej jednak
    > zainwestować w nową płytę główną?

    Ja już ten problem przerobiłem na płycie Gigabyte /nowej/ . Merczyłem się
    chyba z półroku.
    Jak czytam wszystkie te posty to wszyscy skupiają się na sprawach
    sprzętowych a u mnie była sprawa ... programowa.
    Otóz zainstalowałem po montażu wszystkie programiki Gigabyte. Po pół roku
    kiedy już przetestowałem każdy element sprzętu aż mnie znajomi znienawidzili
    coś mnie napadło aby odinstalować poszczególne programy, sprawdzić
    zawieszanie i instalować na nowo itd. No i wreszcie trafiłem na przyczynę.
    EASY TUNE 5. Odinstalowałem ET5 i zainstalowałem ET6 i było jeszcze gorzej.
    Wywaliłem też i chodzi jak malina . Już od roku. I /cicho,sza!!!/ mam spokój
    i nie znam pojęcia niebieski ekran. A żeby było ciekawiej Gigabyte wydał dla
    mojej płyty nowy BIOS bez obsługi Easy Tune / tak jest w opisie Biosu/.
    Spróbuj.
    Jacek

  • 13. Data: 2009-10-01 21:34:56
    Od: "MSepujszon" <k...@w...pl>

    > No z tym linuksem to chyba troche przesadziles...

    http://groups.google.com/group/pl.comp.os.linux/brow
    se_thread/thread/46a900b1a6a23df7/06bd437c59632496?l
    nk=raot

    > Ale proponuje abys pomyslal i ulozyl jakis plan, bo kupowanie czegokolwiek
    > (np chlodzenia pamieci) jest troche bez sensu.

    ale jaki plan?

    > No i napisz w koncu w jakich sytuacja komp sie wiesza i co tam jest
    > nabazgrane na tym BSODzie

    No więc właśnie komputer zawiesza się w bardzo wielu sytuacjach,
    raz pokazuje,że to błąd przy jakimś sterowniku TCP IP (karta sieciowa
    wbudowana), raz przy czym innym.

    Zazwyczaj robi zrzut pamięci, czasem jednak od razu uruchamia się ponownie

  • 14. Data: 2009-10-01 22:24:56
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Jacek pisze:
> [...]
    > /cicho,sza!!!/ mam spokój i nie znam pojęcia niebieski ekran. A żeby
    > było ciekawiej Gigabyte wydał dla mojej płyty nowy BIOS bez obsługi Easy

    Tak mnie zastanawia po co instalowałeś te wszystkie programy dostarczone
    przez producenta?

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 15. Data: 2009-10-01 23:53:00
    Od: " toolpusher" <t...@p...onet.pl>

    > No więc właśnie komputer zawiesza się w bardzo wielu sytuacjach,
    > raz pokazuje,że to błąd przy jakimś sterowniku TCP IP (karta sieciowa
    > wbudowana), raz przy czym innym.

    Jak mi się porobiły Bsody to też wyskakiwał błąd TCP IP. Winna okazała się
    też wbudowana karta Wi-Fi na płycie Asus P5KE. Po jej wyłaczeniu i używaniu
    zewnętrznej na PCI problem zniknął.

    Piotr

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4474
    (20091001) __________

  • 16. Data: 2009-10-02 06:48:47
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Fri, 02 Oct 2009 00:24:56 +0200, Kamikazee wrote:

    > Jacek pisze:
    >
    > Tak mnie zastanawia po co instalowałeś te wszystkie programy dostarczone
    > przez producenta?

    Bo były?
    Niestety, kupa userii tak robi wychodzac z zalozenia, ze skoro producent
    dal, to trzeba zainstalowac.

    --
    Artur 'Bzyk' Frydel
    "W Królestwie środka nigdy nie wiadomo, co jest przysłowiem, a co zwykłą

  • 17. Data: 2009-10-02 08:50:54
    Od: "R09" <b...@g...com>

    "Kell a" <k...@n...com> wrote in message

    > Zamiast rad podam Ci przyklady, ktore widzialem na wlasne oczy:
    >
    > 1. niebieskei ekrany u klienta, praktycznie wszystko zostalo wymienione i
    > nic, nawet
    > po zmianie plyty glownej bylo to samo. Powod: obudowa. Gdzies zwieralo i
    > plyta dostawala przebic. Po zmianie blach jak reka odjal.
    > Czasami tez duza ilosc kurzu powoduje takie rzeczy.
    >
    > 2. to samo - niebieskie ekrany albo zwiechy systemu. Po dlugiej walce (bo
    > zwiechy nie byly
    > regularne) winowajca odnaleziony - karta sieciowa (afair realtek 8139d,
> [...]

    Sprawdź jeszcze montaż wiatraka CPU.
    Oryginalny zestaw miewa tendencje do wyginania płyty głównej.
    Spróbuj zastosować wiatrak alternatywny, który zazwyczaj nie wygina płyty.

    R09