eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklewideozagadka, pod wieloznacznym tytułem: Kto bardziej dał dupy i dlaczego. › Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i dlaczego.
    From: RadoslawF <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: wideozagadka, pod wieloznacznym tytuĹ?em: Kto bardziej daĹ? dupy i
    dlaczego.
    Date: Wed, 13 May 2009 11:45:52 +0200
    <gu735c$93b$3@inews.gazeta.pl> <gu9aa4$5a1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gu9fmk$s16$1@inews.gazeta.pl> <gu9h0k$194$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gu9glv$38d$1@inews.gazeta.pl> <gu9ifq$38g$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <f...@e...googlegroups.com>
    <gu9qk4$ffg$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gubcfs$h42$1@inews.gazeta.pl>
    <gubd9l$58r$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gubdlh$6jo$1@node2.news.atman.pl>
    <gubgaf$cgt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gubjf2$789$2@node2.news.atman.pl>
    <gubl8h$o12$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <guc0jm$8pp$1@node2.news.atman.pl>
    <guc4ob$1kr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <guc7tu$9hb$1@node2.news.atman.pl>
    <guc9ut$d43$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gucb9l$f6$1@node1.news.atman.pl>
    <gudrqb$ckg$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Dnia 2009-05-13 09:01, Użytkownik BartekGSXF napisał:

    > Wiesz co zaczynasz mi dzialac na nerwy :)
    > WYciales "motocyklu" Czego synku nie zrozumiales w powyzszym zdaniu??

    Nie mów do mnie synku bo może sie okazać że prawo jazdy to mam
    dłużej niż ty chodzisz po tym świecie.
    A teraz powiedz gdzie w tym tekście ukryłeś "motocyklu":
    "Ok za duzy skrot myslowy :)
    ZMieniajac pas przerzucam wzrok przod-tyl. Wlasnie zeby nie wjechac komus w
    zadek i samemu sie nie podstawic.
    Teraz dobrze."
    To gdzie ?
    A może podaj konkretnie o którym poście piszesz ?

    > Ze jak sie jedzie na motocyklu to trzeba sie odwrocic a jak sie jedzie
    > samochodem to masz wieksze pole widzenia w lusterkach. I przy prawidlowym
    > ich ustawieniu nie musisz.

    A jak jedziesz motocyklem to musisz ?
    Coś nie tak było z lusterkami w sprzęcie który niedawno skasowałeś ?

    > A mowilem, ze nie?? Pokaz gdzie powiedzialem, ze nie patrze.

    W wyżej cytowanym fragmencie nie napisałeś że patrzysz.
    A z tego wynika że nie patrzysz:
    "> Zapominasz jeszcze zerkać w bok, wszak zmieniasz pas.
    Przesadzasz :) jesli zmieniam pas to znaczy, ze jest on wolny nie?"

    > Qwa jak jedziesz samochodem to nie musisz specjalnie w _trakcie_ manewru
    > gapic sie w bok. Patrzenie w lusterka wystarcza.

    Nieprawda. Nie wystarcza w przypadku kiedy obaj władujecie się
    na środkowy pas. No ale ty podobno patrzysz to dlaczego w tym zdaniu
    twierdzisz że nie potrzeba ?

    > Ja na poczatek na twoim miejscu zaczalbym nauke czytania ze zrozumieniem.

    Ja bym to tobie zalecał.

    > I BTW nie wycinaj wyrazow z cytowanych zdan bo trafisz do kibla.

    Sam dzieciaku wyciągasz wyrazy np. "motocyklu" bez podania skąd
    go wybrałeś. Ja cytuje całe zdania do których nie potrafisz się
    odnieść.