  • 11. Data: 2010-10-27 20:20:23
    Temat: Re: wXP zmienia sprzęt
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    > Spróbowałem - bluescreen...  :(

    Chociaż musze wyznać, że z lenistwa startowałem ten XP z dysku
    zewnętrznego przez USB - czy to możliwe, że to dlatego? I gdyby to by
    było z dysku wewnętrznego to inna sprawa wtedy?

  • 12. Data: 2010-10-28 06:02:59
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 27-10-2010 o 22:12:25 Xian Mi Mao <x...@g...com> napisał(a):

    > Tylko problem w tym, że płyta CD jest z 2002 roku, wersja WindowsXP
    > jeszcze BEZ żadnego SP! Instalacja głupieje jak zobaczy SATA, że o
    > dyskach o pojemności >120GB nie wspomnę... - same rozumicie, że trza
    > pokombinować...

    Coś mi się wydaje, że wystarczy, żeby wersje były jednakowe (czyli
    Home->Home lub Prof.->Prof.) i wtedy instalacja naprawcza powinna się
    udać. A numer seryjny podejdzie ze starego Windowsa.
    Co szkodzi spróbowac?

    --
    Brak sygnaturki.

  • 13. Data: 2010-10-28 07:39:27
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-10-27, o godz. 13:13:13
    Xian Mi Mao <x...@g...com> napisał(a):

    > Spróbowałem - bluescreen... :(

    To spróbuj jeszcze odpalić w trybie awaryjnym. Jak dalej BSOD to nie da
    się. Jak się jednak odpali to wywalasz sterowniki starych urządzeń i
    restartujesz - jest szansa że się podniesie. Parę miesięcy temu udało
    się w taki sposób przenieść system między kompami z jakimś starszym
    Athlonem i ciut nowszym z Q6600.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2010-10-28 11:33:54
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Xian Mi Mao" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

> [...]

    zewnętrznego przez USB - czy to możliwe, że to dlatego? I gdyby to by
    było z dysku wewnętrznego to inna sprawa wtedy?

    Bardzo prawdopodobne. Napęd startowy na USB jest inaczej zorganizowany niż
    na dyskach podłączonych przez ATA czy SATA.

  • 15. Data: 2010-10-28 14:44:50
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Sławek Maculewicz nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> [...]
    > Home->Home lub Prof.->Prof.) i wtedy instalacja naprawcza powinna się
    > udać. A numer seryjny podejdzie ze starego Windowsa.

    Lepiej wrzucić service packa do instalki, inaczej może odtworzyć stare
    pliki, sprzed sp i będzie kicha.
    Przem

  • 16. Data: 2010-10-28 19:21:56
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Oct 28, 9:39 am, Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    wrote:

    > To spróbuj jeszcze odpalić w trybie awaryjnym. Jak dalej BSOD to nie da
    > się. Jak się jednak odpali to wywalasz sterowniki starych urządzeń i

    A gdyby to czy konieczne jest ich wywalanie? Przecież chyba z trybu
    awaryjnego można zainstalować nowe sterowniki?

  • 17. Data: 2010-10-28 19:26:41
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2010-10-28, o godz. 12:21:56
    Xian Mi Mao <x...@g...com> napisał(a):

    > A gdyby to czy konieczne jest ich wywalanie? Przecież chyba z trybu
    > awaryjnego można zainstalować nowe sterowniki?

    Ale przy pozostawieniu starych potrafią cuda się dziać więc lepiej się
    ich pozbyć.

    Zdrówko

  • 18. Data: 2010-10-28 19:29:12
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Oct 28, 1:33 pm, "MC" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Bardzo prawdopodobne. Napęd startowy na USB jest inaczej zorganizowany niż
    > na dyskach podłączonych przez ATA czy SATA.

    Przyznam, że powód był jeszcze nieco inny. Chodzi o to, że ntldr &
    boot.ini mam tam na innej partycji niż XP. Teraz jak przekopiuję
    partycję z XP na inny dysk (bez partycji z ntldr) to zastanawiam się
    jak to zastartować... Czy taki EasyBCD sobie z tym poradzi? Bo chyba
    nie wystarczy ustawić po prostu tej partycji z XP jako "aktywnej"?

  • 19. Data: 2010-10-29 09:53:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 13:18:10 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

    > On Oct 27, 8:41 pm, Tomasz Jasiński <B...@i...invalid> wrote:
    > /.../
    > XP jak wykryje, że sprzęt mu się zmienił to Aktywacja Produktu się
    > zresetuje?
    > I co, trzeba aktywować ponownie? Jak mam legalną licencję to w czym
    > problem?

    Masz OEM czy BOX?
    Zrób na starym kompie plytke instalacyjna ze sterownikami

  • 20. Data: 2010-10-29 12:07:29
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Oct 29, 11:53 am, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    > Masz OEM czy BOX?

    OEM.

    > Zrób na starym kompie plytke instalacyjna ze sterownikami

    A czy SATA też w tych sterownikach też będzie? Które mniej więcej
    sterowniki są odpowiedzialne za SATA?

    A i jeszcze jest taki problem z czystą instalacją, że tamta instalka
    (z 2002 roku) nie zna przecież pojemności dysków ponad 100GB. Trzeba
    coś ustawić w Rejestrze (w już działającym XP) ale jak wpisac
    ustawienia Rejestru na zbiorze instalacyjnym? (Bo ten instalator
    zwyczajnie nie widzi partycji.) Tego to nawet chyba nLite nie
    proponuje... (Jeśli jednak proponuje to prosze powiedzcie w którym
    miejscu?)