  • 31. Data: 2010-10-31 14:57:56
    Temat: Re: wXP zmienia sprzęt
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > No dobra, tu masz instrukcję:
    > http://support.microsoft.com/kb/324103/pl

    Dalej nie zrozumiałaś, TEN bład, w TYM akurat przypadku, to kwestia BRAKU
    drajwerów w instlace systemu, których to brak wkutecznie UNIEMOŻLIWIA
    zainstalowanie systemu z włączonym ahci na dyskach sata. Swoja drogą MS
    pisze poprawnie: brak dostępu do urządzenia, bo nie ma sterowników, których
    to istnienie jest NIEZBĘDNE do daljszej instalacji.

    I nie ma na to innej rady jak:
    -wrzucenie drajwerów z dyskietki na początku instalacji (F6);
    -wrzucenie drajwerów do płyty instalacyjnej, co poleciłem przedpiścy.

    To co Ty proponujesz sie po prostu NIE UDA, bo system nawet nie zacznie się
    instalować.
    Wielkie litery celowe, zebyś wiedziala na czym się skupić.
    Przem

  • 32. Data: 2010-10-31 17:58:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-31 15:57, Przemek pisze:
    > I nie ma na to innej rady jak:
    > -wrzucenie drajwerów z dyskietki na początku instalacji (F6);

    No to można sobie na płytce CD-Rom, czy DVD te drivery nagrać i podczas
    instalacji Windows-a sobie je wrzucić z F6.

    --
    animka

  • 33. Data: 2010-10-31 18:59:51
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    ?animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> w wiadomości
    news:iakaop$brs$1@node1.news.atman.pl napisał(a):
    > No to można sobie na płytce CD-Rom, czy DVD te drivery nagrać i
    > podczas instalacji Windows-a sobie je wrzucić z F6.
    Przemek wyraźnie ci napisał że w przypadku XP są możliwe tylko dwie
    opcje:
    -wrzucenie drajwerów z dyskietki na początku instalacji (F6);
    -wrzucenie drajwerów do płyty instalacyjnej, co poleciłem przedpiścy.
    Przy opcji F6 MUSI być to dyskietka a nie CD lub DVD (to dopiero od
    Visty jest możliwe).
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 34. Data: 2010-10-31 19:28:29
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Mark nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Przy opcji F6 MUSI być to dyskietka a nie CD lub DVD (to dopiero od Visty
    > jest możliwe).

    Dziekuję, bo juz zaczynałem tracić cierpliwość.
    Przem

  • 35. Data: 2010-10-31 20:04:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-10-31 19:59, Mark pisze:
> [...]
    > -wrzucenie drajwerów do płyty instalacyjnej, co poleciłem przedpiścy.
    > Przy opcji F6 MUSI być to dyskietka a nie CD lub DVD (to dopiero od

    To rzeczywiście chałowo. Już bym sobie szybciutko system zmieniła, po co
    tak się męczyć. Jeszcze takich problemów to ja nie miałam. A tak w ogóle
    to nie pamiętam kiedy miałam jakiekolwiek problemy z komputerem i instalką.

    --
    animka

  • 36. Data: 2010-11-01 13:46:13
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > To rzeczywiście chałowo. Już bym sobie szybciutko system zmieniła, po co
    > tak się męczyć.

    A choćby dlatego, żeby nie wydawać pieniędzy na nowy, jeśli stary jest ok.
    Żeby nie mieć problemów z chałowym GUI nowego. Nie wszystkie aplikacje
    działaja na nowych systemach. Często jest wymaganie firmowe, zeby używać
    sprawdzonego, zaufanego systemu, a nie kupy nowości. Wiele starego, ale
    sprawnego sprzętu nie działa po rpostu z nowymi systemami, producenci nie
    tworzą dla niego drajwerów. I mozna jeszcze długo wymyslać.

    > Jeszcze takich problemów to ja nie miałam.

    A widzisz, to ze nie miałaś, nie znaczy, ze nie istnieją. Do domeny pewnie
    też nie jestes podłaczona i nie wiesz jakie moga być problemy z tym związane
    itd, itp.

    > A tak w ogóle to nie pamiętam kiedy miałam jakiekolwiek problemy
    > z komputerem i instalką.

    To znaczy tylko, że masz małe doświadczenie. Nie jest to wada, ale w takim
    przypadku dopuść do siebie myśl, że możesz się mylic i że inni mogą mieć
    problemy z niestandardową konfiguracją.
    Przem

  • 37. Data: 2010-11-01 18:31:40
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-01 14:46, Przemek pisze:
    > A widzisz, to ze nie miałaś, nie znaczy, ze nie istnieją. Do domeny pewnie
    > też nie jestes podłaczona i nie wiesz jakie moga być problemy z tym związane
    > itd, itp.

    Niby jestem, ale nie skonfigurowałam domeny. Nie tworzyłam sieci, nie
    chcę widzieć nikogo z mojej osiedlowej sieci kablówki jaką mam w domu.
    Jestem w tym przypadku nawet "zielona", bo nie praktykuję.

    --
    animka

  • 38. Data: 2010-11-01 21:34:32
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2010-11-01 19:31, animka pisze:

    > Niby jestem, ale nie skonfigurowałam domeny. Nie tworzyłam sieci, nie
    > chcę widzieć nikogo z mojej osiedlowej sieci kablówki jaką mam w domu.
    > Jestem w tym przypadku nawet "zielona", bo nie praktykuję.

    Osiedlowa sieć kablówki nie tworzy "domeny" z użytkowników domowych.
    Tego używa się w firmach w celu zarządzania danymi komputerami.

  • 39. Data: 2010-11-01 23:42:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-01 22:34, BQB pisze:

    > Osiedlowa sieć kablówki nie tworzy "domeny" z użytkowników domowych.

    Dzięki.

    > Tego używa się w firmach w celu zarządzania danymi komputerami.

    Ewentualnie, chyba, jakbym ja sobie sieć jakąś jeszcze utworzyła bo mam
    w domu router. Ale ja się na tym nie znam, bo póki co mi niepotrzebne.

    --
    animka