  • 11. Data: 2016-06-18 22:22:48
    Temat: Re: w ramach nudy może by mi Ktoś pomógł?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziesz w pdfie 317.

  • 12. Data: 2016-06-18 22:34:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie podziękuję za taką odpowiedź...

    proszę konkretnie mi odpowiedzieć, na 3 ostatnie posty...

  • 13. Data: 2016-06-19 02:34:13
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    platformowe głupki pisze:
    > nie podziękuję za taką odpowiedź...
    >
    > proszę konkretnie mi odpowiedzieć, na 3 ostatnie posty...

    Za pińcset.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 14. Data: 2016-06-19 08:28:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za czterysta pindziesiat.

  • 15. Data: 2016-06-19 12:24:38
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Za czterysta pindziesiat.

    Psujesz rynek..

  • 16. Data: 2016-06-19 12:37:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    daję piątkę na paypala...

  • 17. Data: 2016-06-19 13:08:41
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to jest jakaś wartość:

    https://sites.google.com/site/przewodnikipol/polaryz
    acja-zlacza-w-kierunku-za

    prawda to?

  • 18. Data: 2016-06-19 14:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2016 13:08:41 +0200, platformowe głupki napisał(a):
    > to jest jakaś wartość:
    > https://sites.google.com/site/przewodnikipol/polaryz
    acja-zlacza-w-kierunku-za
    > prawda to?