  • 1. Data: 2009-11-02 20:47:17
    Temat: w czym zrobiona jest tego typu strona?
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    witam
    w czym (jakim jezyku) powstaje tego typu strona?
    jaki program itd...

    chodzi mi o sklejenie tego wszystkiego itd bo elementy graficzne to wiadomo
    illustrator/ps

    mowa o > http://www.b1nary.co.za/

    pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2009-11-02 21:16:54
    Temat: Re: w czym zrobiona jest tego typu strona?
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    <ciach>

    albo jeszcze fajniejszy przyklad...

    http://digitalmash.com/

    co to jak to

  • 3. Data: 2009-11-02 21:32:10
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    dziadek69 pisze:
    > <ciach>
    >
    > albo jeszcze fajniejszy przyklad...
    >
    > http://digitalmash.com/
    >
    > co to jak to

    od strony jezyka:
    jesli nie jest czesto zmieniana zawartosc, to wystarczy html+css.
    b1nary.co.za jest pewnie z dodatkiem js (do animacji), bo strasznie
    koslawo mi dziala.

    od strony softu:
    do stworzenia czegos takiego wystarczy notatnik. albo cos podobnego. ja
    uzywam geany, ale to rzecz gustu.

    mam nadzieje ze pomoglem.

    pzdr

    ak

  • 4. Data: 2009-11-02 21:58:28
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 2 Nov 2009 21:47:17 +0100, dziadek69 napisał(a):

> [...]
    > jaki program itd...
    >
    > chodzi mi o sklejenie tego wszystkiego itd bo elementy graficzne to wiadomo

    No raczej bym strzelał że to HTML jest :)
    Kod napisać można w czymkolwiek co pozwala pisać, każdy używa co lubi.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2009-11-02 23:48:13
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    Użytkownik "Artur Kosmal" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > koslawo mi dziala.
    >
    > od strony softu:
    > do stworzenia czegos takiego wystarczy notatnik. albo cos podobnego. ja

    tak, dziekuje. wlasnie chodzilo mi o kwestie jezykowe.

    mam jeszcze pytanie, niech jako przyklad posluzy strona:
    http://www.webtalents.pl/
    w czym to jest kodowane?
    taki efekt, ze cala strona sie przesuwa + bardzo fajna galeria w portfolio
    (chodzi mi o ten efekt przesuwania prac)

    potrzebuje zrobic prosta stronke z galeria zdjec, wlasnie mniej wiecej cos w
    tym stylu
    (bron Boze plagiatowac) i zastanawiam sie, czy jestem w stanie cos takiego
    osiagnac
    z poziomu Dreamweaver'a (nie znajac zadnego jezyka kodowania)

    fajne sa tego typu efekty, ze to wszystko jest "nad" tłem

    byłbym wdzięczny za info,

    --
    pozdrawiam
    dziadek69

  • 6. Data: 2009-11-03 00:48:33
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    To ze strona sie przesuwa to zasluga js, w tym przypadku uzyto Lytebox
    (zapewne w portfolio, ale nie chcialo mi sie grzebac glebiej w zrodle) i
    jQuery.

    Nie znam Dreamweavera, ale opierajac sie na kontakcie z podobnymi
    programami smiem watpic, czy da sie taki efekt w nim wyklikac.

    Moim skromnym zdaniem najlatwiej osobie nie znajacej "jezykow" bedzie
    taki efekt uzyskac we Flashu. Na dobra sprawe caly przesuw bylby
    "wyklikany", a obsluga przyciskow to pare(nascie) linii w AS.

  • 7. Data: 2009-11-03 11:49:26
    Od: "dziadek69" <a...@u...tlen.pl>

    Użytkownik "Artur Kosmal" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    <!ciach>

    dziekuje za pomoc :) pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-11-05 08:17:26
    Od: "J...@g...com" <j...@g...com>

    wiadomościnews:hcnul4$jum$1@inews.gazeta.pl...

    > <!ciach>
    >
    > dziekuje za pomoc :) pozdrawiam

    Hi there, I'm the designer of the site www.b1nary.co.za. I was
    wondering why I was getting so many hits from Poland :)
    Thanks for checking it out!

  • 9. Data: 2009-11-07 16:49:05
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "J...@g...com" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Hi there, I'm the designer of the site www.b1nary.co.za. I was
    > wondering why I was getting so many hits from Poland :)
    > Thanks for checking it out!

    No offence, but did you stole webdes from them:
    http://www.incognitoincorporated.com/
    Or did they from you?

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 10. Data: 2009-11-07 20:04:27
    Od: Wojciech Wierchola <w...@o...pl>

    Gabriel wrote:

    > No offence, but did you stole webdes from them:
    > http://www.incognitoincorporated.com/
    > Or did they from you?

    Takie zarzuty to można by było stawiać gdyby www robiło stu ludzi na świecie
    a nie tysiące. Zapewne istnieją dziesiątki stron w bardzo podobnym układzie
    i/lub stylu.