  • 1. Data: 2009-10-30 11:39:33
    Temat: overflow-y:scroll i wlasna grafika
    Od: Kala <I...@g...de>

    Witam mam pytanie odnosnie pionowego scroll'a. Wiem ze mozna zmieniac
    kolor scroll'a. Ale nie o to mi chodzi, a ponadto kolory dzialaja
    tylko w IE.
    Chce zastapic tradycyjnego scroll'a grafika: jakims przyciskiem, ktory
    po zlapaniu myszka przesuwam w dol lub w gore: analogicznie
    dzialajacego jak scroll. Czy ktos spotkal sie z takim "problemem"
    bardzo prosze o jakies info.

  • 2. Data: 2009-10-30 15:34:56
    Temat: Re: overflow-y:scroll i wlasna grafika
    Od: satellite <p...@g...pl>

    On 2009-10-30 12:39, Kala wrote:

> [...]
    > po zlapaniu myszka przesuwam w dol lub w gore: analogicznie
    > dzialajacego jak scroll. Czy ktos spotkal sie z takim "problemem"

    http://www.kelvinluck.com/assets/jquery/jScrollPane/
    jScrollPane.html