  • 21. Data: 2010-02-19 09:20:14
    Temat: Re: w UE juz tylko na swiatlach?
    Od: to <t...@a...xyz>

    MadMan wrote:

    > Zasadniczo to miał prawo uważać że samochód który nie powinien się
    > poruszać będzie stał w miejscu.

    Zasadniczo widzę, że remisja odmóżdżenia została w Twoim przypadku
    niestety zatrzymana, co więcej, defekt mózgu daje o sobie znać ze
    zdwojoną siłą.

    --
    cokolwiek

  • 22. Data: 2010-02-19 11:28:04
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 19 Feb 2010 09:20:14 +0100, to napisał(a):

    > Zasadniczo widzę, że remisja odmóżdżenia została w Twoim przypadku
    > niestety zatrzymana, co więcej, defekt mózgu daje o sobie znać ze
    > zdwojoną siłą.

    Czy twoim zdaniem samochód który nie powinien poruszać nie będzie stał w
    miejscu?
    Ja np. kiedyś przeczytałem artykuł 4 ustawy Prawo o Ruchu Drogowym...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 23. Data: 2010-02-19 11:51:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Uzytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_
    swiatlach_w_calej_UE.html

    Znowu pier..o 20-tu procentach? Juz nie Polska ale cala Europa debili?
    neelix

  • 24. Data: 2010-02-19 11:53:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli jeden głos za, jeden przeciw i jeden sie wstrzymał. Kto rozstrzynie?

    Rozstrzgnąć powinien rozum, który jest przeciw światłomaniackim debilizmom.
    neelix

  • 25. Data: 2010-02-19 11:55:16
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Puławską (DC) to je włączył, bo tam już Policję można spotkać?
    > Gdyby ludzie myśleli, to by wiele przepisów nie było potrzebnych...

    Bzdura. Państwo wykorzystuje idiotyczne przepisy do trzymania ludzi za
    mordę.
    neelix

  • 26. Data: 2010-02-19 11:57:37
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > pojazdu był zobowiązany do włączenia świateł nawet nie z racji obowiązku
    > 24/365, czy też sezonu zimowego, ale z racji widoczności itd.
    > Padający śnieg, zaspy wyższe od samochodu, a tu jakiś debil jedzie sobie
    > bezmyślnie - 3 razy mu pokazywałem na światła, zero efektu. Dziwnym
    > trafem cała reszta kierowców (nawet ci, którzy byli zakopani w zaspach
    > i się okopywali) mieli światła włączone. Jak już kiedyś pisałem
    > - nie jestem zwolennikiem obowiązku jazda na światłach 24/365, niemniej
    > z racji bezmyślności wielu kierowców popieram tan nakaz.

    I właśnie im o to chodziło byś tak myślał. Zawsze to o jednego opozycjonistę
    w stosunku do głupoty i złodziejstwa mniej.
    neelix

  • 27. Data: 2010-02-19 12:17:36
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > O czym Ty w ogóle mówisz? Do zauważenia auta bez świateł w dzień
    > potrzebny jest "sokoli wzrok"? Raczej trzeba być lekko ślepawym, żeby nie
    > zauważyć.

    Lekko? Raczej mocno.
    neelix

  • 28. Data: 2010-02-19 12:21:04
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał

    > - nie jestem zwolennikiem obowiązku jazda na światłach 24/365, niemniej z
    > racji bezmyślności wielu kierowców popieram tan nakaz.

    Jak widzisz nakaz nie pomaga na bezmyslnosc. Nawet gdyby grozila
    kara smierci - zawsze znajdzie sie ktos, kto swiatel nie zapali.
    Doskonale tu widac ze nakazami nie da sie zastapic myslenia.
    Musisz byc rozdarty wewnetrznie popierajac cos dostrzegajac
    zarazem bezsensownosc tego czegos :]
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 29. Data: 2010-02-19 13:52:41
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 11:51:43 +0100, neelix napisał(a):

    swiatlach_w_calej_UE.html

    > Znowu pier..o 20-tu procentach? Juz nie Polska ale cala Europa debili?

    I tylko jeden neelix normalny. To musi być straszne uczucie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 30. Data: 2010-02-19 14:27:04
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 19 Feb 2010 13:52:41 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    >>> http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_
    swiatlach_w_calej_UE.html

    > I tylko jeden neelix normalny. To musi być straszne uczucie.

    Noo, przecież w Brukseli to zawodowcy sami. Nawet ślimaka do rybek
    zakwalifikują, a my debile nie chcemy im wierzyć!

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net