  • 11. Data: 2010-02-18 20:58:06
    Temat: Re: w UE juz tylko na swiatlach?
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Zadzwoń i zapytaj - ja problemów ze wzrokiem zasadniczo nie mam.

    "Zasadniczo" masz, jeden przypadek nawet opisałeś.

    --
    cokolwiek

  • 12. Data: 2010-02-18 21:00:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    to pisze:

    > "Zasadniczo" masz, jeden przypadek nawet opisałeś.

    Mylisz się, ale jakoś mnie to nie dziwi.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 13. Data: 2010-02-18 21:16:11
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 18 Feb 2010 20:58:06 +0100, to napisał(a):

    > "Zasadniczo" masz, jeden przypadek nawet opisałeś.

    Zasadniczo to miał prawo uważać że samochód który nie powinien się
    poruszać będzie stał w miejscu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 14. Data: 2010-02-18 21:45:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Feb 2010 19:59:36 +0100, Katanka wrote:
> [...]
    swiatlach_w_calej_UE.html

    >Jestem za.

    Ciekawe co na to Austryjacy - oni juz raz swiatla mieli, potem zniesli
    nakaz, bo sie okazalo ze niewiele daje, a moze nawet zabiera ..

    J.

  • 15. Data: 2010-02-18 22:06:54
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 18 Feb 2010 21:45:09 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > Ciekawe co na to Austryjacy - oni juz raz swiatla mieli, potem zniesli
    > nakaz, bo sie okazalo ze niewiele daje, a moze nawet zabiera ..

    O ile nagłówek jest rzetelny - jeśli samochód nie ma świateł do jazdy
    dziennej to nie musi jeździć z włączonymi światłami. Podobnie jest
    obecnie z rowerami - nie muszą mieć włączonych świateł bo nie posiadają
    świateł wymienionych w ustawie jako takie, które trzeba mieć zapalone
    przez całą dobę.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-02-18 22:52:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    MadMan pisze:
    (...)
    > Zasadniczo to miał prawo uważać że samochód który nie powinien się
    > poruszać będzie stał w miejscu.

    To prawda, ale problem tkwi jednak w innym miejscu - kierowca tamtego
    pojazdu był zobowiązany do włączenia świateł nawet nie z racji obowiązku
    24/365, czy też sezonu zimowego, ale z racji widoczności itd.
    Padający śnieg, zaspy wyższe od samochodu, a tu jakiś debil jedzie sobie
    bezmyślnie - 3 razy mu pokazywałem na światła, zero efektu. Dziwnym
    trafem cała reszta kierowców (nawet ci, którzy byli zakopani w zaspach
    i się okopywali) mieli światła włączone. Jak już kiedyś pisałem
    - nie jestem zwolennikiem obowiązku jazda na światłach 24/365, niemniej
    z racji bezmyślności wielu kierowców popieram tan nakaz.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 17. Data: 2010-02-18 23:04:44
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości news:4b7d9b24$1@news.home.net.pl...
    > Może pora na wizytę u okulisty?

    Byłem, przepisał okulary, ale barany dalej świateł nie włączają.
    Myślisz, że do późnej starości będziesz miał sokoli wzrok?
    Czy może dobrowolnie zdasz prawko przed upływem 40?

  • 18. Data: 2010-02-18 23:16:51
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Uzytkownik "Adam Adamaszek" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > http://moto.pl/MotoPL/1,90109,7576996,Od_2011_r__na_
    swiatlach_w_calej_UE.h
    > tml

    no i dobrze - po co maja miec lepiej od nas :)

    --
    Picasso

  • 19. Data: 2010-02-19 01:07:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Feb 2010 22:06:54 +0100, MadMan wrote:

    >O ile nagłówek jest rzetelny

    Mysle ze nie jest. Tyle razy dziennikarze przeklamywali, ze i teraz
    pewnie tez :-)

    >- jeśli samochód nie ma świateł do jazdy
    >dziennej to nie musi jeździć z włączonymi światłami.

    I to jest zdaje sie stary pomysl Unii - nakazu jazdy na swiatlach nie
    bedzie, ale we wszystkich nowo wyprodukowanych pojazdach swiatel
    wylaczyc sie nie da :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-02-19 09:17:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    jerry wrote:

    > Byłem, przepisał okulary, ale barany dalej świateł nie włączają.
    > Myślisz, że do późnej starości będziesz miał sokoli wzrok? Czy może
    > dobrowolnie zdasz prawko przed upływem 40?

    O czym Ty w ogóle mówisz? Do zauważenia auta bez świateł w dzień
    potrzebny jest "sokoli wzrok"? Raczej trzeba być lekko ślepawym, żeby nie
    zauważyć.

    --
    cokolwiek