  • 11. Data: 2009-12-23 20:30:04
    Temat: Re: voip tpsa 0399
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 20 Gru, 12:16, a...@p...pl pisze...

    > ale z drugiej strony patrzac, voip jest tylko medium do przenoszenia
    > glosu. To czemuz nie potraktowacgo jak zwyklej linii telefonicznej? Ja
    > ostatnio troche uzywam freeconeta i mam numer ze swojej strefy - czyli
    > geograficzny - i nie wyrozniam sie wsrod znajomych (numerem np. ze
    > strefy 22). A patrzac teraz na tepse, to czemu neofona nie mozna wziac
    > z "normalnej" strefy a tylko z 0399 ???

    Bo właściwie tylko ona stosuje się do zaleceń.

    Ircys

  • 12. Data: 2009-12-23 21:10:00
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2009-12-23 21:30, Ircys wrote:

    > Bo właściwie tylko ona stosuje się do zaleceń.

    Bo właściwie i zalecenia i SN 39 powstały tylko i wyłącznie na jej
    wniosek :-)

  • 13. Data: 2009-12-23 22:38:47
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 23 Gru, 22:10, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" pisze...

    > Bo właściwie i zalecenia i SN 39 powstały tylko i wyłącznie na jej
    > wniosek :-)

    i gdyby nie TP to pewnie świat w ogóle nie dowiedziałby się o tych
    zaleceniach :)

    Ircys

  • 14. Data: 2009-12-28 17:38:53
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 23 Dec 2009 22:10:00 +0100, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Bo właściwie i zalecenia i SN 39 powstały tylko i wyłącznie na jej
    >wniosek :-)

    tylko teraz na to patrzac, to wynika ze to bylo bezsensowne. Wg mnie
    powinno byc tak:

    1. numer ze strefy "normalnej", w ktorej mieszkasz - z umowy - usluga
    umiejscowiona geograficznie

    2. numer ze strefy "nienormalnej 0399" - np. gdy nie podpisujesz
    umowy, nie chcesz faktury, prepapid.

    --
    ThinkXtra