  • 1. Data: 2009-04-15 17:18:22
    Temat: uszkodzona lampka diodowa miga
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Witam

    Kupilem sobie taki breloczek do kluczy : bateria pastylkowa + biala dioda.

    No i podzialalo troche az sie popsulo. Teraz po wlaczeniu miga sobie. Dosyc
    regularnie
    ale nie do konca. Jakies 10 migniec z pelna (tak mi sie wydaje) jasnoscia.
    Od razu mowie, ze
    nic w tym nie przerywa. Podejrzewam, ze dioda padla.

    Czy one w taki smieszny sposob padaja ? To jakis zlom z tesco seria value.

  • 2. Data: 2009-04-15 18:11:18
    Temat: Re: uszkodzona lampka diodowa miga
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Ja obstawiam, że to padła bateria.

    PC

  • 3. Data: 2009-04-15 18:33:25
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    PC wrote:

    > Ja obstawiam, że to padła bateria.

    ja nie. Mam takowe breloczki i w dwoch padla dioda. Za wylacznik robi tam
    noga diody przytykana do baterii.

    Waldek

  • 4. Data: 2009-04-15 18:33:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 19:18:22 +0200, bagno napisał(a):

    > Czy one w taki smieszny sposob padaja ?

    Może tak paść - styk w środku traci kontakt po nagrzaniu i odzyskuje po
    ostygnięciu. Jak te mignięcia nie są zbyt regularne, to mogło by wzkazywać
    na takie uszkodzenie.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2009-04-15 19:45:16
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może tak paść - styk w środku traci kontakt po nagrzaniu i odzyskuje po
    > ostygnięciu. Jak te mignięcia nie są zbyt regularne, to mogło by wzkazywać
    > na takie uszkodzenie.

    Raczej nie regularne. Raz szybciej, raz wolniej sobie miga ale srednio tak z
    10 razy na
    sekunde caly czas.