-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!feeder3.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!border1.nntp.am
s1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostra
da.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
X-Mozilla-News-Host: news://news.neostrada.pl:119
From: ToMasz <N...@o...pl>
Subject: ustawianie geometrii xsara picasso i podobne
Date: Thu, 8 Aug 2019 14:51:37 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl-PL
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
Message-ID: <5d4c1ad9$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 46.134.25.158
X-Trace: 1565268697 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 525 46.134.25.158:3123
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661073
[ ukryj nagłówki ]witam
regenerowałem wahacz. sam go wyjmowałem i montowałem. Niby trzeba
ustawiać zbieżność. no to zamontowałem urządzenie diy z laserami na koła
przednie i w zasadzie tylko sprawdziłem że koła są minimalnie zbieżne i
tyle. auto jeździ prosto jak jeździło przed naprawą wahacza. ale tak już
na koniec, przy PROSTEJ kierownicy, poświeciłem laserami do tyłu auta. z
lewej strony laser mijał TYLNE koło w odległości 10cm (czyli idealnie
równoległe do osi auta) z prawej - 15-20cm. (oczywiście jak skręcę
kierownicą to uzyskam równe odstępy, ale koło kierownicy nie będzie na
wprost.) Auto podniosłem, sprawdziłem czy wszystkie koła się swobodnie
kręcą, czy nie mają luzu i namalowałem na oponach paski sprayem. po 5 km
3 koła mają wyraźne ślady farby, prawe tylne - farba starta do zera.
auto jeździ prosto, zawieszenie nigdy nie robione, nigdy nie było
poważnego wypadku. MArtwić się... diagnozować jakoś dalej,
naprawiać..... czy zapomnieć o sprawie?
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 08.08.19 15:55 Zenek Kapelinder
- 08.08.19 16:34 J.F.
- 08.08.19 17:36 Zenek Kapelinder
- 08.08.19 18:59 Budzik
- 08.08.19 19:39 J.F.
- 08.08.19 20:59 Zenek Kapelinder
- 08.08.19 20:59 Budzik
- 08.08.19 21:32 Zenek Kapelinder
- 09.08.19 17:11 J.F.
- 09.08.19 17:46 ToMasz
- 09.08.19 19:58 Budzik
- 09.08.19 20:21 Zenek Kapelinder
- 10.08.19 13:53 ToMasz
- 10.08.19 16:59 Budzik
- 14.08.19 14:04 Kamil 'Model
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=