  • 21. Data: 2010-04-12 12:53:45
    Temat: Re: urzadzenie wielofunkcyjne
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-12 10:33, Nex@pl pisze:

    > Nie rozumiem :) Jest szuflada na dole do której wkładasz papier. Sam
    > zaciąga, nie trzeba mu wciskać ;) Dołączone jest kilka sztuk papieru
    > foto i nawet ładnie mu to wychodzi.

    No to ok. w takim razie.

    --
    animka

  • 22. Data: 2010-04-12 13:20:10
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-04-12 00:50, Animka pisze:

    > Przeczytałam o tej drukarce, że nie ma automatycznego podajnika kartek.
    > Trzeba ręcznie, po jednej podawać?

    Pewnie chodziło o podajnik skanera...

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 23. Data: 2010-04-12 13:49:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-04-12 15:20, Mich@l pisze:

    > Pewnie chodziło o podajnik skanera...

    Aha, dzięki.

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-04-12 13:54:35
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    > Pewnie chodziło o podajnik skanera...

    Jeżeli o podajnik do skanera to nie ma czegoś takiego. Nie w tej cenie.

  • 25. Data: 2010-04-12 13:55:14
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-04-12 10:57, zielony bazyliszek pisze:

    > USE usb hub
    >
    > ;)

    ... :) Jak mam go kupić, to już wolę sobie pomachać rękoma, dla zdrowia
    lepiej :P

  • 26. Data: 2010-04-12 14:27:45
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-04-12 15:54, Nex@pl pisze:

    > Jeżeli o podajnik do skanera to nie ma czegoś takiego. Nie w tej cenie.

    Za stówę więcej jest. IMHO warto dopłacić.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 27. Data: 2010-04-12 14:45:56
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Nex@pl pisze:

    > Jeżeli o podajnik do skanera to nie ma czegoś takiego. Nie w tej cenie.

    Znaczy 350PLN? Bo tyle kosztuje najtańszy Brother z ADF.

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 28. Data: 2010-04-12 15:43:07
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Nex@pl napisał:

    > Jeżeli o podajnik do skanera to nie ma czegoś takiego. Nie w tej cenie.

    Moj tani Brother wielofunkcyjny z faksem ma podajnik...

  • 29. Data: 2010-04-13 04:59:35
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2010-04-12 10:27, WiesłaW pisze:

    > 2. Czy da się drukować jeżeli zabraknie jakiegoś tuszu?

    A co ze skanowaniem? Spotkalem sie z uwagami na temat niektorych modeli,
    iz w nich nawet nie da sie skorzystac ze skanera gdy zabraknie tuszu. A
    nie wiem czy to ogolna przypadlosc tanich urzadzen wielofunkcyjnych (jak
    brak kabla usb) czy raczej pojedyncze modele tak maja.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 30. Data: 2010-04-13 07:52:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 17:43:07 +0200, zielony bazyliszek napisał(a):
    > Moj tani Brother wielofunkcyjny z faksem ma podajnik...

    Z tego co zauważyłem, z reguły właśnie te z faksem już mają podajniki. Nawet
    jak ktoś nie faksuje to warto dopłacić - bezcenne zwłaszcza gdy trzeba np.
    skopiować kilkanaście stron :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944