  • 41. Data: 2017-02-15 13:14:11
    Temat: Re: uprzejmość na drodze
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-15 o 10:10, cyklista pisze:

    > Z przepisami zgodne jest "ma prawo uważać że inni użytkownicy też będą
    > się do przepisów stosować". Więc o jaki brak zaufania chodzi?

    A tego co było dalej nie doczytałeś ? Więc zacytuje:
    "Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają
    prawo liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów
    ruchu drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego
    ich zachowania."

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2017-02-15 14:34:30
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 13:14, RadoslawF pisze:

> [...]
    > prawo liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów
    > ruchu drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego

    Filozof chłopski się odezwał :)

    Z wyjątku od reguły tworzy regułę:D

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 43. Data: 2017-02-15 15:46:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-15 o 14:34, Wiesiaczek pisze:

    > Filozof chłopski się odezwał :)
    >
    > Z wyjątku od reguły tworzy regułę:D

    To nie ja nazwałem ten paragraf "zasadą ograniczonego zaufania".
    Ale jak komuś wiedzy brakuje to nadrabia atakami personalnymi.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2017-02-15 18:00:32
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 15:46, RadoslawF pisze:

    > To nie ja nazwałem ten paragraf "zasadą ograniczonego zaufania".
    > Ale jak komuś wiedzy brakuje to nadrabia atakami personalnymi.

    A kto nazwał? Ja?!
    Usłyszałeś gdzieś bzdurę i powtarzasz jak papuga.

  • 45. Data: 2017-02-15 21:25:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-15 o 18:00, Wiesiaczek pisze:

    > A kto nazwał? Ja?!

    Ty to nawet rozmówcy nie potrafisz nazwać bez obrażania.

    > Usłyszałeś gdzieś bzdurę i powtarzasz jak papuga.

    Zacytowany przepis nazywasz bzdurą czy powszechne nazywanie go

  • 46. Data: 2017-02-16 06:25:43
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 15.02.2017 o 21:25, RadoslawF pisze:

    > Ty to nawet rozmówcy nie potrafisz nazwać bez obrażania.

    > Zacytowany przepis nazywasz bzdurą czy powszechne nazywanie go
    > zasadą ograniczonego zaufania ?

    Myśl... myśl... no wytęż się...

    Już sobie odpowiedziałeś? :D

    Podpowiedź: Jedzmy gówno! Miliony much nie mogą się mylić!

  • 47. Data: 2017-02-16 06:27:42
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Ty to nawet rozmówcy nie potrafisz nazwać bez obrażania.

    Lubię nazywać rzeczy po imieniu.

  • 48. Data: 2017-02-16 11:43:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 06:27, Wiesiaczek pisze:

    > Lubię nazywać rzeczy po imieniu.

    Ja nie koniecznie ale jak ktoś się doprasza to czemu nie.
    Jesteś zwykłym idiotą nie mającym wiedzo o czym piszesz
    a dodatkowo zwykłym chamem i bucem.
    Zadowolony że nazwałem cię po imieniu ?

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2017-02-16 11:50:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 11:43, RadoslawF pisze:

    > Ja nie koniecznie ale jak ktoś się doprasza to czemu nie.
    > Jesteś zwykłym idiotą nie mającym wiedzo o czym piszesz
    > a dodatkowo zwykłym chamem i bucem.
    > Zadowolony że nazwałem cię po imieniu ?

    Nie sądzę, aby się tym przejął, podobnie jak inni, skoro się już w tym
    wątku skompromitowałeś, i z wyjątku uczyniłeś regułę. Rzeczywiście
    jedyne co ci pozostało, to tylko pobluzgać, bo merytorycznie leżysz.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2017-02-16 22:17:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-02-16 o 11:50, Liwiusz pisze:

    > Nie sądzę, aby się tym przejął, podobnie jak inni, skoro się już w tym
    > wątku skompromitowałeś, i z wyjątku uczyniłeś regułę. Rzeczywiście
    > jedyne co ci pozostało, to tylko pobluzgać, bo merytorycznie leżysz.

    Nie ja zrobiłem z wyjątku regułę.
    Merytorycznie to ty leżysz i kwiczysz od wielu lat.
    I tradycyjnie udajesz że to nie miało miejsca.