  • 21. Data: 2016-12-11 11:31:55
    Temat: Re: uprzejmość na drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Miałbyś nagrane co? Że migał światłami do Ciebie? I co to miałoby
    > tłumaczyć, może mu się wajcha nacisnęła przypadkiem. Oczywiście wina
    > była by Twoja. A z jakiego powodu ta nieufność o której tutaj
    > rozmawiamy. Część osób zdaje sobie z tego sprawę i dlatego zakładający
    > wątek tego nie rozumie.

    Nie tylko migniecie ale równiez zrobienie przerwy.
    Poza tym, jeżeli ja skrece a on we mnie walnie to biorąc pod uwage
    niewielka predkosc bedzie widac ze przyspieszył i walnał celowo.
    Jego wina - oczywista.

    > Podam kolejny przykład. Chcesz skręcić w prawo, jadące auto po lewej
    > sygnalizuje także skręt w prawo, myślisz że spokojnie możesz rozpocząć
    > manewr skręcania, a tu nagle bum! Także Twoja wina.

    Chyba nie rozumiem, o jakiej sytuacji mowisz.

    > Żeby nie było gówno burzy, jeżeli nagrane (ewentualnie świadkowie
    > potwierdzają) ewidentne zachowanie kierowcy na wyłudzenie, to tak. W
    > sądzie najprawdopodobniej uda się wtedy wymierzyć sprawiedliwość.

    A, czyli jednak nie taka oczywista ta moja wima. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

  • 22. Data: 2016-12-11 12:04:07
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-12-10 o 11:53, Shrek pisze:
    > Skoro ci się nagminne zdarza.. to daj sobie spokój - widać coś takiego w
    > tym jest, że ludzie albo cię nie rozumieją, albo nie wierzą;)

    Myślę że sprawa rozbija się o "koła się toczą"
    Gdyby się zatrzymał to by było wszystko jasne a tak cholera wie co on
    zrobi może chce nadstawić zderzak? :-)

    PS. Codziennie rano wpuszczam jednego z prawej strony ale zawsze się
    zatrzymuję a nawet macham ręką.

  • 23. Data: 2016-12-11 12:15:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.12.2016 o 12:04, z pisze:

> [...]
    > zrobi może chce nadstawić zderzak? :-)

    > PS. Codziennie rano wpuszczam jednego z prawej strony ale zawsze się

    Nie wiem gdzie wy jeździcie, ale w Warszawie nikt się do zera nie
    zatrzymuje i nie ma takiego oczekiwania - zwalnia, znaczy się wpuszcza.

    I raczej nikt nie ma wątpliwości co do intencji wpuszczającego (no chyba
    że złotówa;). Jeśli nie jedzie to albo wyjątkowa łajza drogowa, albo
    podejrzewa, że wpuszczasz, ale ktoś inny może się tego nie spodziewać.

    Ogólnie u nas mamy dobrze wzajemną uprzejmość ogranięta, bo inaczej w
    godzinach szczytu byś z parkingu czy dowolnej podporządkowane w ogóle
    nie wyjechał.

    A co do wymuszeń stłuczek, to na szczęście od czasu jak się kamerki
    rozpowszechniły to ryzykowny interes.

    Shrek

  • 24. Data: 2016-12-11 16:16:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 11.12.2016 o 11:31, Budzik pisze:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...
    >>
    > Chyba nie rozumiem, o jakiej sytuacji mowisz.

    Nie mów! Naprawdę można nie zrozumieć?
    Przecież sytuacja opisana doskonale: myślisz, że możesz skręcać i nagle bum!
    Czego tu można nie rozumieć?
    :D
    Prawdopodobnie chodzi o to, że w trakcie jazdy nie można myśleć, bo
    jeśli będziesz myślał, będzie twoja wina. :)
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 25. Data: 2016-12-11 17:27:59
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-11 o 05:00, Budzik pisze:

    > Brak czytania ze zrozumieniem?
    > Wpuscił, ale ten jadacy z naprzeciwka z niewiadomego powodu nie skorzystał.

    Jakby wpuścił to ten z naprzeciwka by przejechał.
    A skoro nie skorzystał to wypadało by się zastanowić dlaczego.
    Dojdziesz sam czy wytłumaczyć ?

    > Ale pytałes o tych z tyłu...

    Nie pytałem o tych z tyły, pytałem o uprzejmość względem nich.
    Nie dostrzegasz różnicy ?

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2016-12-11 19:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jakby wpuścił to ten z naprzeciwka by przejechał.

    Gdyby to tylko była prawda.
    Melepetów drogowych nie zauwazasz co im 10 razy mozna mrugnac a i tak nie
    pojada?

    > A skoro nie skorzystał to wypadało by się zastanowić dlaczego.
    > Dojdziesz sam czy wytłumaczyć ?

    Wielu jest takich na drodze co nei wiedza po co tam sie znaleźli.

    > Nie pytałem o tych z tyły, pytałem o uprzejmość względem nich.
    > Nie dostrzegasz różnicy ?

    Daj juz Radku spokoj, nie musisz strzelac focha juz przy 3 poscie w watku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 27. Data: 2016-12-12 00:04:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-11 o 19:00, Budzik pisze:

    > Gdyby to tylko była prawda.
    > Melepetów drogowych nie zauwazasz co im 10 razy mozna mrugnac a i tak nie
    > pojada?

    Z opisu wynika że to był rozważny użytkownik dróg a nie melepeta.

    > Wielu jest takich na drodze co nei wiedza po co tam sie znaleźli.

    Na przykład ten który chciał gościa wpuścić i zamiast stanąć migał
    jak ta melepeta.

    > Daj juz Radku spokoj, nie musisz strzelac focha juz przy 3 poscie w watku.

    Nie strzelam focha, przypominam co napisałem a co ty pomyliłeś z czymś
    innym.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2016-12-12 06:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Z opisu wynika że to był rozważny użytkownik dróg a nie melepeta.

    Z opisu nijak to nie wynika, nie ma odległosci, predkosci.

    Piszesz jak typowy melepeta... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 29. Data: 2016-12-12 12:56:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-12-12 o 06:00, Budzik pisze:

    > Z opisu nijak to nie wynika, nie ma odległosci, predkosci.

    Wynika, i prędkości tego nie zmienią.

    > Piszesz jak typowy melepeta... :)

    Rozumujesz jak typowy melepeta.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2016-12-12 16:15:26
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 10.12.2016 o 21:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik xyz x...@i...pl ...
    >
    > A czytasz całosc wypowiedzi czy tylko ostatnie 3 słowa?
    > m4rkiz pytał wyraźnie o sytuacje w której ma nagranie.
    >
    > Jeżeli nie masz kamerki to trzeba zrobic to z odpowiednio duzym marginesem
    > błędu i przede wszystkim SZYBKO!

    Czytam, ale to że on ma nie oznacza że druga strona to widzi.

    --
    --- xyz