  • Data: 2010-06-22 20:52:55
    Temat: update, bylo: Rozmiary kart...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jun 2010, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie, zmieniłem kartę na mniejszą ;)
    >
    > Problem rozwiązałem "empirycznie", polazłem do fizycznego sklepu
    > w którym 9800GT mieli całą jedną sztukę, z wierzchu wygląd opisywalny
    > słowem "chińszczyzna" :)
    [...]
    > (bez "dużego" przykrycia, widać praktycznie całą płytę i jest
    > tylko wentylator) [...]

    ...no i właśnie brak "tunelu" na powietrze (obudowa ma kratkę na wylot
    gorącego powietrza, a jakże) wyszedł mi bokiem: karta *siebie*
    chłodzi całkiem skutecznie.
    Jak zamknąłem obudowę, to (na szczęście włączony) HDD health nawrzucał
    mi od 50 stopni w górę :> (i dość szybko rosło). Dyski z drugiej
    stron mają nadmuch zimnego powietrza od przodu obudowy, przypomnę
    dla porządku :), ale prawdą jest iż tam są dwie grafiki (drobiazg).

    Chyba mnie czeka wydłubanie "tunelu" z jakiejś folii :[
    (ale to tak za tydzień, na otwartej obudowie działa jako tako ;))

    pzdr, Gotfryd