  • 1. Data: 2009-07-10 07:14:36
    Temat: uniwersalne ladowarki 2010
    Od: "PteroDaktyl" <d...@p...net>

    Od 2010 roku wszystkie ładowarki do telefonów komórkowych niezależnie od
    marki, mają być ładowane przez mini-USB. Tylko że złącze miniUSB też
    występuje w 3 wersjach, więc znów może się okazać że nici ze standardu.
    Poza tym ten przepis dotyczy tylko UE, więc telefony na rynki innych
    państw pozostaną z ładowarkami po staremu?

  • 2. Data: 2009-07-10 07:43:45
    Temat: Re: uniwersalne ladowarki 2010
    Od: "WebSmok" <_...@w...pl>

    Użytkownik "PteroDaktyl" <d...@p...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > Poza tym ten przepis dotyczy tylko UE, więc telefony na rynki innych
    > państw pozostaną z ładowarkami po staremu?

    A jakie to Twoim zdaniem są te trzy różne standardy mini USB? Znaczy czym
    się od siebie różnią? Bo dla mnie mini to mini, a na przykład mikro to
    mikro...
    WebSmok

  • 3. Data: 2009-07-10 08:24:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 10 Jul 2009 09:43:45 +0200, WebSmok napisał(a):

    > A jakie to Twoim zdaniem są te trzy różne standardy mini USB? Znaczy
    > czym się od siebie różnią? Bo dla mnie mini to mini, a na przykład mikro
    > to mikro...

    Nb. nie mini-USB lecz mikro-USB ma być stosowane.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 4. Data: 2009-07-10 21:42:08
    Od: "PteroDaktyl" <d...@p...net>

    http://obrazki.elektroda.net/95_1201616199.jpg