  • 1. Data: 2010-11-18 23:18:00
    Temat: umowa z era mix
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czy po wprowadzeniu nowej stawki vat będę mógł wypowiedzieć umowę?

    aktualnie place co 3 miesiace 50zł, rozmowy 0,55/min
    umowa jeszcze rok czasu

    chcę przejść do play bo tego nie wygaduję

  • 2. Data: 2010-11-19 01:34:18
    Temat: Re: umowa z era mix
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 3. Data: 2010-11-19 01:35:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > czy po wprowadzeniu nowej stawki vat będę mógł wypowiedzieć umowę?

    Jesli podwyzsza ceny to wg wielu opinii tak, ale przeciez moga nie
    podwyzszac ceny bruto

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-11-19 01:35:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

  • 5. Data: 2010-11-19 02:02:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 19 Nov 2010 00:18:00 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > czy po wprowadzeniu nowej stawki vat będę mógł wypowiedzieć umowę?

    Nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 6. Data: 2010-11-19 05:41:40
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 19-11-2010 00:18, zlotowinfo pisze:
    > czy po wprowadzeniu nowej stawki vat będę mógł wypowiedzieć umowę?
    >
    > aktualnie place co 3 miesiace 50zł, rozmowy 0,55/min
    > umowa jeszcze rok czasu
    >
    > chcę przejść do play bo tego nie wygaduję

    Umowę będziesz mógł wypowiedzieć ale będziesz musiał zapłacić karę
    ponieważ operator jest w tej chwili "kryty" przez prawo

    Tom

  • 7. Data: 2010-11-19 12:16:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "spider.pl" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Umowę będziesz mógł wypowiedzieć ale będziesz musiał zapłacić karę
    > ponieważ operator jest w tej chwili "kryty" przez prawo

    Sprawa nie jest tak oczywista - bylo to juz omawiane - gdyz podwyzka VAT-u
    nie "wymusza" wcale ceny brutto uslugi.
    Jesli dla kogos kwota kary umownej nie jest jakas bajonska, niebotyczna suma
    i jesli ktos ma na tyle czasu, zeby sie w razie czego "powloczyc po sadach",
    to moze sprobowac powalczyc z operatorem, bo szanse na uznanie racji
    abonenta sa spore.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-11-19 14:13:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "SDD" ic5prn$7fo$...@n...onet.pl

> [...]

    jesli ktos ma na tyle czasu, zeby sie w razie czego
    > "powloczyc po sadach", to moze sprobowac powalczyc z operatorem, bo szanse na

    Czyli są szanse na moje przedterminowe rozstanie się z Erą? :)
    Jeśli by taka możliwość istniała -- skorzystałbym z niej natychmiast. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2010-11-19 14:31:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > Czyli są szanse na moje przedterminowe rozstanie się z Erą? :)
    > Jeśli by taka możliwość istniała -- skorzystałbym z niej
    > natychmiast. :)

    Czyli znow nie przeczytales umowy - mozliwosc jak najbardziej jest,
    nie za darmo :-)

    J.

  • 10. Data: 2010-11-19 14:54:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." ic61ns$3af$...@n...onet.pl

    > Czyli znow nie przeczytales umowy - mozliwosc jak najbardziej jest, nie za darmo
    :-)

    Wiesz, J.F... Na grupie bankowej dowiedziałem się o jakimś **skutecznym**
    specyfiku... Na razie chcę wziąć człowieka (mego informatora) pod włos,
    aby dowiedzieć się od niego, co to z lek...

    Jeśli dowiem się -- dam Ci znać, może Ci pomoże. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'