-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "zhbick" <k...@s...de>
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
Subject: umowa a brak usługi
Date: Wed, 13 Apr 2016 22:39:13 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 30
Message-ID: <570eae76$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 088156131189.dynamic-ww-2.vectranet.pl
X-Trace: 1460579958 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 691 88.156.131.189:41236
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1075534
[ ukryj nagłówki ]Podpisałem aneks do umowy na telefon komórkowy+mobilny internet w Orange na
następne 24 m-ce, kartę SIM włożyłem do modemu 3G na USB - podziałało
trochę... i po paru tygodniach mobilny net zdechł. Działa jak krew z nosa,
jakby lejek się włączył: strony otwierają się wieeeki, często nie ładują się
do końca, lub w przeglądarce wyskakuje komunikat o błędzie. Czasem zdarza
się, że po zalogowaniu się do sieci widnieje komunikat: brak usług.
Zrobiłem co następuje:
Poczekałem do następnego okresu rozliczeniowego (może coś źle wyliczyłem i
przekroczyłem limit, chociaż licznik modemu wskazywał uparcie jakieś 1GB
przy limicie 5GB)
Przetestowałem ów modem na trzech innych komputerach. Efekt taki sam.
Przetestowałem inny modem i dwa urządzenia z androidem w roli
modemo-routera. Efekt ten sam.
Przetestowałem inną kartę SIM w tych modemach i telefonach. Urządzenia
okazały się w pełni sprawne i internet hulał.
Zadzwoniłem na Orange-linię. Usłyszałem, że u nich wszystko OK, mam prawie
cały limit dostępny i mam sobie skonfigurować poprawnie modem, lub poprosić
kogoś, kto to umie zrobić.
Pytanie do Was: co mogę z tym fantem zrobić? Jest możliwe, że karta SIM się
sama z siebie, za przeproszeniem, spierdoliła? Jak przekonać te dekle z
Orange, że ich usługa nie działa?
Najnowsze wątki z tej grupy
- roaming
- Orange Free na kartę - coś się popsuło
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=