eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmumowa a brak usługiumowa a brak usługi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: "zhbick" <k...@s...de>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: umowa a brak usługi
    Date: Wed, 13 Apr 2016 22:39:13 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 30
    Message-ID: <570eae76$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 088156131189.dynamic-ww-2.vectranet.pl
    X-Trace: 1460579958 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 691 88.156.131.189:41236
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1075534
    [ ukryj nagłówki ]

    Podpisałem aneks do umowy na telefon komórkowy+mobilny internet w Orange na
    następne 24 m-ce, kartę SIM włożyłem do modemu 3G na USB - podziałało
    trochę... i po paru tygodniach mobilny net zdechł. Działa jak krew z nosa,
    jakby lejek się włączył: strony otwierają się wieeeki, często nie ładują się
    do końca, lub w przeglądarce wyskakuje komunikat o błędzie. Czasem zdarza
    się, że po zalogowaniu się do sieci widnieje komunikat: brak usług.

    Zrobiłem co następuje:

    Poczekałem do następnego okresu rozliczeniowego (może coś źle wyliczyłem i
    przekroczyłem limit, chociaż licznik modemu wskazywał uparcie jakieś 1GB
    przy limicie 5GB)

    Przetestowałem ów modem na trzech innych komputerach. Efekt taki sam.

    Przetestowałem inny modem i dwa urządzenia z androidem w roli
    modemo-routera. Efekt ten sam.

    Przetestowałem inną kartę SIM w tych modemach i telefonach. Urządzenia
    okazały się w pełni sprawne i internet hulał.

    Zadzwoniłem na Orange-linię. Usłyszałem, że u nich wszystko OK, mam prawie
    cały limit dostępny i mam sobie skonfigurować poprawnie modem, lub poprosić
    kogoś, kto to umie zrobić.


    Pytanie do Was: co mogę z tym fantem zrobić? Jest możliwe, że karta SIM się
    sama z siebie, za przeproszeniem, spierdoliła? Jak przekonać te dekle z
    Orange, że ich usługa nie działa?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: