-
1. Data: 2016-04-13 22:39:13
Temat: umowa a brak usługi
Od: "zhbick" <k...@s...de>
Podpisałem aneks do umowy na telefon komórkowy+mobilny internet w Orange na
następne 24 m-ce, kartę SIM włożyłem do modemu 3G na USB - podziałało
trochę... i po paru tygodniach mobilny net zdechł. Działa jak krew z nosa,
jakby lejek się włączył: strony otwierają się wieeeki, często nie ładują się
do końca, lub w przeglądarce wyskakuje komunikat o błędzie. Czasem zdarza
się, że po zalogowaniu się do sieci widnieje komunikat: brak usług.
Zrobiłem co następuje:
Poczekałem do następnego okresu rozliczeniowego (może coś źle wyliczyłem i
przekroczyłem limit, chociaż licznik modemu wskazywał uparcie jakieś 1GB
przy limicie 5GB)
Przetestowałem ów modem na trzech innych komputerach. Efekt taki sam.
Przetestowałem inny modem i dwa urządzenia z androidem w roli
modemo-routera. Efekt ten sam.
Przetestowałem inną kartę SIM w tych modemach i telefonach. Urządzenia
okazały się w pełni sprawne i internet hulał.
Zadzwoniłem na Orange-linię. Usłyszałem, że u nich wszystko OK, mam prawie
cały limit dostępny i mam sobie skonfigurować poprawnie modem, lub poprosić
kogoś, kto to umie zrobić.
Pytanie do Was: co mogę z tym fantem zrobić? Jest możliwe, że karta SIM się
sama z siebie, za przeproszeniem, spierdoliła? Jak przekonać te dekle z
Orange, że ich usługa nie działa?