  • 1. Data: 2016-04-13 22:39:13
    Temat: umowa a brak usługi
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Podpisałem aneks do umowy na telefon komórkowy+mobilny internet w Orange na
    następne 24 m-ce, kartę SIM włożyłem do modemu 3G na USB - podziałało
    trochę... i po paru tygodniach mobilny net zdechł. Działa jak krew z nosa,
    jakby lejek się włączył: strony otwierają się wieeeki, często nie ładują się
    do końca, lub w przeglądarce wyskakuje komunikat o błędzie. Czasem zdarza
    się, że po zalogowaniu się do sieci widnieje komunikat: brak usług.

    Zrobiłem co następuje:

    Poczekałem do następnego okresu rozliczeniowego (może coś źle wyliczyłem i
    przekroczyłem limit, chociaż licznik modemu wskazywał uparcie jakieś 1GB
    przy limicie 5GB)

    Przetestowałem ów modem na trzech innych komputerach. Efekt taki sam.

    Przetestowałem inny modem i dwa urządzenia z androidem w roli
    modemo-routera. Efekt ten sam.

    Przetestowałem inną kartę SIM w tych modemach i telefonach. Urządzenia
    okazały się w pełni sprawne i internet hulał.

    Zadzwoniłem na Orange-linię. Usłyszałem, że u nich wszystko OK, mam prawie
    cały limit dostępny i mam sobie skonfigurować poprawnie modem, lub poprosić
    kogoś, kto to umie zrobić.

    Pytanie do Was: co mogę z tym fantem zrobić? Jest możliwe, że karta SIM się
    sama z siebie, za przeproszeniem, spierdoliła? Jak przekonać te dekle z
    Orange, że ich usługa nie działa?