  • 21. Data: 2011-02-23 22:20:52
    Temat: Re: ulubiony temat - co kupić?
    Od: Krzysztof Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2011-02-23 22:12, MM pisze:

    > Ale w 407 te siedzenia naprawdę daleko się odsuwają. Ja prawie pedałów
    > nie sięgam jak odsunę na maxa.

    Hmm... o tym nie pomyślałem. Widziałem jeden egzemplarz z odsuniętymi
    maksymalnie siedzeniami i z tyłu było naprawdę słabo :) nie wpadłem na
    pomysł, aby sprawdzić, jak siedzi się z przodu przy takim ustawieniu.

  • 22. Data: 2011-02-24 20:47:25
    Od: Adam Krawczyk <a...@a...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 23 Feb 2011 13:13:24 +0100, użytkowmik Cavallino napisał(a):

    > A co z kosztami serwisu?
    > Citroen raczej nie słynie z taniego serwisu i części.

    Słynie. No właśnie.
    Zawsze się zastanawiam w stosunku do czego ten Citroen jest taki drogi, co
    takiego jest dużo droższego niż w innych samochodach tej klasy.

    Adam Krawczyk - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 1.9i (DKZ) + ECU (LFZ) Vizeks Compilation
    Toyota Corolla '96 1,3 XLI (4E-FE)

  • 23. Data: 2011-02-24 21:57:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam Krawczyk" <a...@a...secretkey.eu> napisał w
    wiadomości news:1ej2z7fkuvzd3.dlg@secretkey.eu...

    > Słynie. No właśnie.
    > Zawsze się zastanawiam w stosunku do czego ten Citroen jest taki drogi, co
    > takiego jest dużo droższego niż w innych samochodach tej klasy.

    No to stetstuj temat.
    Jak będziesz wymieniał jakąś część, to podzwoń przy okazji do serwisów
    konkurencji np. VW, Opla, Skody czy Fiata i sprawdź ile u nich kosztuje
    identyczna część do ich samochodów.

  • 24. Data: 2011-02-24 23:56:41
    Od: "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał

    > No to stetstuj temat.
    > Jak będziesz wymieniał jakąś część, to podzwoń przy okazji do serwisów
    > konkurencji np. VW, Opla, Skody czy Fiata i sprawdź ile u nich kosztuje
    > identyczna część do ich samochodów.

    U nas w instytucji mamy głównie Skody (Octavie i Suberby) oraz Citroeny C5.
    Rozmaiałem z kierowcami którzy je ujeżdżają i rzekomo, że jeśli chodzi o
    ASO, to Citroen wcale nie wypada dużo drożej od Skody :)

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 25. Data: 2011-02-25 00:00:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał w
    wiadomości news:4d66e20e@news.home.net.pl...
> [...]
    > C5. Rozmaiałem z kierowcami którzy je ujeżdżają i rzekomo, że jeśli chodzi
    > o ASO, to Citroen wcale nie wypada dużo drożej od Skody :)

    Ale warto byłoby konkretne przykłady podać.
    Ja już kiedyś płaciłem ze 300 zł za klamkę wewnętrzną do ZX.
    To są dwa kawałłki plastiku jakby ktoś nie wiedział.
    Za obudowę (wewnętrzną) lusterka (jeden kawałek plastiku) chcieli niewiele
    mniej.
    Może przez naście lat coś się tu zmieniło, ale wolałbym znać liczby.

  • 26. Data: 2011-02-25 09:40:33
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-25 00:00, Cavallino pisze:
> [...]
    > niewiele mniej.
    > Może przez naście lat coś się tu zmieniło, ale wolałbym znać liczby.

    Gałka zmiany biegów do 206, obszyta "prawdziwą skórą z plastikowej
    świni" na allegro kosztuje 59zł + wysyłka.
    Ta sama gałka w ASO Peugeota, kosztuje 36zł brutto.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2011-02-25 10:36:37
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 24 Feb 2011 20:47:25 +0100) ktos podajacy sie za Adam Krawczyk
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Słynie. No właśnie.
    > Zawsze się zastanawiam w stosunku do czego ten Citroen jest taki drogi, co
    > takiego jest dużo droższego niż w innych samochodach tej klasy.

    Np tylne zaciski hamulcow, jest blad konstrukcyjny i sie utleniaja.
    Oryginal kosztuje cos kolo 500zl/szt a zamiennikow nie ma.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 28. Data: 2011-02-25 10:49:42
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Przy przebiegach rocznych poniżej 30 tyś km nie warto kupować diesla.
    Oszczędności na paliwie to nie wszystko. Trzeba liczyć że za 30 tyś zł
    samochód będzie miał już nalatane sporo kilometrów i trzeba się liczyć z
    naprawami. Ja bym proponował za te pieniądze kupić coś w benzynie najlepiej
    krajowy od pierwszego właściciela. Samochód będzie młodszy i mniej skatowany.
    Nie myślałeś o czymś ze stajni Toyoty może Avensis.

  • 29. Data: 2011-02-25 13:45:46
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 25 Lut, 10:36, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Np tylne zaciski hamulcow, jest blad konstrukcyjny i sie utleniaja.
    > Oryginal kosztuje cos kolo 500zl/szt a zamiennikow nie ma.

    Ile wytrzyma taki zacisk ? przecież to jest spora pyta aluminium, więc
    moim zdaniem z 10 lat powinna wytrzymać, chociaż przy naszych
    porządnie solonych drogach różnie może być :)
    Lauber kosztuje detal w IC 435zł, i pewnie na zamówienie ;) czyli
    warsztat za jakieś 350, albo i mniej go kupi.
    Regenerowana obudowa zacisku 382 za sztukę detal.

    Pozdrawiam !

  • 30. Data: 2011-02-25 14:00:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Np tylne zaciski hamulcow, jest blad konstrukcyjny i sie utleniaja.
    > Oryginal kosztuje cos kolo 500zl/szt a zamiennikow nie ma.

    A jakie to ma znaczenie?
    Miało być porównanie: tanio/drogo.
    No więc mamy tak:

    Citroen C5: 350-500 zł

    oraz z allegro:

    Audi: od 100 zł
    Passat: od 219 zł
    Alfa 166: od 99 zł
    BMW: od 135 zł

    Faktycznie, od 350 niedrogo jak jasna cholera.