  • 31. Data: 2011-02-25 14:28:27
    Temat: Re: ulubiony temat - co kupić?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 04:45:46 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za Czarek Daniluk
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Ile wytrzyma taki zacisk ? przecież to jest spora pyta aluminium, więc
    > moim zdaniem z 10 lat powinna wytrzymać, chociaż przy naszych
    > porządnie solonych drogach różnie może być :)
    > Lauber kosztuje detal w IC 435zł, i pewnie na zamówienie ;) czyli
    > warsztat za jakieś 350, albo i mniej go kupi.
    > Regenerowana obudowa zacisku 382 za sztukę detal.

    Zaciski czasami nie wytrzymuja jednej wymiany klockow, trzeba o nie dbac i
    okresowo przekladac je stronami. Byc moze cena 500zl byla juz razem z
    klockami. W kazdym razie w moim przypadku wymiana 4 tarcz, 4 klockow i 2
    zaciskow byla dosc bolesna finansowo.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 32. Data: 2011-02-25 14:29:35
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:00:41 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A jakie to ma znaczenie?
    > Miało być porównanie: tanio/drogo.
    > No więc mamy tak:
    >
    > Citroen C5: 350-500 zł
    >
    > oraz z allegro:
    >
    > Audi: od 100 zł
    > Passat: od 219 zł
    > Alfa 166: od 99 zł
    > BMW: od 135 zł
    >
    > Faktycznie, od 350 niedrogo jak jasna cholera.

    Byc moze kwestia tych zaciskow niest wyjatkowa. Po prostu pamietam, ze sie
    mocno zdziwilem, bo wyszlo prawie tak drogo jak w motocyklu :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 33. Data: 2011-02-25 14:31:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości

    > Byc moze kwestia tych zaciskow niest wyjatkowa.

    Jasne, zawsze wszystko jest wyjątkowe we francuzach, najczęściej to co się
    szybko sypie. ;-)

  • 34. Data: 2011-02-25 14:41:55
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 25/02/2011 13:28, Piotr Klimek wrote:
> [...]
    > okresowo przekladac je stronami. Byc moze cena 500zl byla juz razem z
    > klockami. W kazdym razie w moim przypadku wymiana 4 tarcz, 4 klockow i 2

    Z czego masz te zaciski, że rozpadają się przy wymianie klocków?
    Rozmoczonego papieru i mąki?

    Kamil

  • 35. Data: 2011-02-25 14:45:04
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 25 Lut, 14:00, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:
    > U ytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisa w wiadomo
    cinews:d14be7e0-f340-494a-a9ca-23b32de6c4ca@d23g2000
    prj.googlegroups.com...

    > A jakie to ma znaczenie?
    > Mia o by por wnanie: tanio/drogo.
    > No wi c mamy tak:
    >
    > Citroen C5: 350-500 z
    >
    > oraz z allegro:
    >
    > Audi: od 100 z
    > Passat: od 219 z
    > Alfa 166: od 99 z
    > BMW: od 135 z
    >
    > Faktycznie, od 350 niedrogo jak jasna cholera.

    Porównanie :
    Audi A6 2004 2,0 benzyna - zacisk tył Lauber - 330zł
    Passat 2004 2,0 benzyna - ten sam co powyżej 330zł
    Alfa 166 2,0 Twin Spark do 2005 roku - Lauber 388zł
    BMW 520 E39 do 2005 roku - Lauber 440zł
    Citroen C5 2004 rok 2,0 16V - Lauber 435zł

    Jak widać jest to różnica tylko około 100zł na zacisku hamulcowym
    NOWYM !! pomiędzu VW/Audi, a C5.
    Nie jest to część którą kupuje się co 10.000 czy 15.000 km co wymianę
    oleju, więc nie przesadzajmy, nie wymienia się tego też raz na rok ;P

    Jeśli ktoś robi jakieś porównania, niech do jasnej ciasnej wejdzie na
    www.intercars.com.pl i porównuje ceny nowych części a nie jakieś
    badziewne używki z Allegro, gdzie w wielu przypadkach graty kosztują
    dużo drożej niż w sklepie !

    Pozdrawiam !

  • 36. Data: 2011-02-25 14:52:46
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 13:41:55 +0000) ktos podajacy sie za Kamil
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Z czego masz te zaciski, że rozpadają się przy wymianie klocków?
    > Rozmoczonego papieru i mąki?

    Z alumuinium, ktore sie utlenia. Wada konstrukcyjna w C5.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 37. Data: 2011-02-25 14:54:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@c...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    >Citroen C5 2004 rok 2,0 16V - Lauber 435zł

    >Jak widać jest to różnica tylko około 100zł na zacisku hamulcowym

    Wszystkie z powyższych były nowe, a nie używane, więc nie ściemniaj.
    A to, że do jakiejś marki brak jest TAŃSZYCH zamienników, zdecydowanie NIE
    ŚWIADCZY na jej korzyść.

  • 38. Data: 2011-02-25 14:54:34
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:31:59 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Jasne, zawsze wszystko jest wyjątkowe we francuzach, najczęściej to co się
    > szybko sypie. ;-)

    Moze i tak, za to mozliwosc regulowania przeswitu guzikiem w kabinie sto
    razy dziennie bez koniecznosci pisania stu postow na grupe jakos mi to
    rekompensuje :)

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 39. Data: 2011-02-25 14:54:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dnia (Fri, 25 Feb 2011 13:41:55 +0000) ktos podajacy sie za Kamil
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Z alumuinium, ktore sie utlenia. Wada konstrukcyjna w C5.

    Oczywiście nie poprawiona przez wiele lat?
    Czyli widzę, że nie tylko Renault tnie w kulki (cewki).

  • 40. Data: 2011-02-25 14:55:40
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 25 Feb 2011 14:54:49 +0100) ktos podajacy sie za Cavallino
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Oczywiście nie poprawiona przez wiele lat?
    > Czyli widzę, że nie tylko Renault tnie w kulki (cewki).

    Moze w MKIII poprawili w MKI i MKII sa takie same niestety.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02