  • 51. Data: 2012-02-27 13:34:55
    Temat: Re: [OT; rant] Re: ukrywanie daty pierwszego uruchomienia - czego szukać?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 25.02.2012 07:10, Jacek pisze:
    > Dnia Fri, 24 Feb 2012 21:36:07 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):
    > Total Commander kosztuje 160zł.
    > http://softx.pl/program/total-commander-135s

    O! to tylko 10zł więcej niż za moją wizytę u lekarza o treści:

    -- Dzień dobry, mam mieć jutro operację, ale od 3 dni ból ustępuje i już
    umiem nawet siedzieć.
    -- Hm, no tak, ma pan rację odwołujemy na razie operację, ale jakby bóle
    wróciły, natychmiast wracamy do koncepcji operacji.
    -- Dziękuję, do widzenia.
    -- Do widzenia.

    > Troche śmieszne, żeby za taki programik płacić połowę wartości OS...

    Efekt skali. Liczba sprzedanych, a w zasadzie nierzadko wmuszonych (ja
    mam dwa, zupełnie nie używane) Windowsów jest o niebo większa niż
    Totalnych Commanderów.

    Poza tym, jak wystarczy ci ,,programik'' to używaj Free Commandera.
    Podstawowe możliwości ma. Albo jest jeszcze otwartoźródłowy FAR, też
    niegdyś bardzo popularne narzędzie.

    > Wg mnie nie powinien kosztować więcej niż $10.

    Bo oceniasz z pozycji polaka-żebraka.

    > Zarabia sie na ilości, a nie wartości.

    Pacz pan, to ja proszę jakiego rolsrojsa za 10 tysięcy.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 52. Data: 2012-02-27 13:39:51
    Od: Tomek Banach <b...@b...org>

    On 2012-02-27 14:15, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to obądź się bez tego. Jest wiele rzeczy na świecie, które uważam, za
    > o wiele za drogie. Gdyby to był środek ratujący życie, to bym jeszcze
    > jakoś mógł usprawiedliwiać.

    To dlaczego tak się zagotowałeś jak Jacek napisał że jego zdaniem jest
    za drogi ? :)

    --
    Tomek

  • 53. Data: 2012-02-27 13:50:09
    Od: " " <f...@g...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał(a):

    > O ile są darmowe. W przypadku np. WinRara owszem, ale TC jest prawie
    > niezastąpiony. Ja co prawda nienawidzę TC i jak jeszcze korzystałem z
    > Windows, to używałem Servanta Salamandra, ale obiektywnie rzecz biorąc,
    > TC jest lepszy funkcjonalnie, tylko wygląd ma z lat 80.
    >
    > W każdym razie, gdyby te narzędzia się blokowały, nie miałbym problemów
    > z tłumaczeniem ludziom, że łamią licencję.

    > A dlaczego? Producenci programów zabawowych są gorsi?

    dlatego ze jest to absurdalne i ze jest to bandytyzm,
    najchetniej bym wsadzil wkoncu do wiezienia tych wszystkich
    prokuratorow sedziow i biznesmenow ktorzy uciskaja ludzkosc
    niczym niemyte swinie - 'strata' na tym ze nie mozesz sciagnac
    haraczu np od nielicencjonowanego wymienienia slowa kot albo
    nielizencjonowanego posiadania w pamieci albo na dysku
    slowa 'microsoft' albo 'intel' vel 'nielicencjonowanej'
    piosenki itd nie jest zlodziejstwem (takich wirtualnych
    strat sa biliardy), nie-debil uzna po prostu takie haracze
    za gangsterskie i absurdalne - zamiast mietlic ze nie moga
    sciagac tych haraczow niektorzy biznesgangsterzy powinni sie
    przerzucic na inna dzialalnosc np budowanie domow czy
    produkcje jedzenia (dla glodujacego ludu afryki etc)

  • 54. Data: 2012-02-27 14:01:11
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 27.02.2012 14:39, Tomek Banach pisze:
    > To dlaczego tak się zagotowałeś jak Jacek napisał że jego zdaniem jest
    > za drogi ? :)

    Zagotowałem? Porównałem do wizyty lekarskiej i tyle.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 55. Data: 2012-02-27 15:42:09
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Idź ze swoimi 'przemyślanymi' wnioskami na rynek...

  • 56. Data: 2012-02-27 15:43:18
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 15:01:11 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Zagotowałem? Porównałem do wizyty lekarskiej i tyle.

    A powinieneś porownać do programu z tej samej grupy, nieprawdaż?

  • 57. Data: 2012-02-27 15:47:25
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    > Bo oceniasz z pozycji polaka-żebraka.

    Lubisz obrażać niezamożnych ludzi, dla których 160zl, to dużo?

  • 58. Data: 2012-02-27 16:14:23
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Monday, February 27, 2012 3:47:25 PM UTC, Jacek wrote:

    > Lubisz obrażać niezamożnych ludzi, dla których 160zl, to dużo?

    Nie chodzi o zamoznosc, tylko mentalnosc.

    RW

  • 59. Data: 2012-02-27 16:24:17
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2012 14:15:36 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No to obądź się bez tego. Jest wiele rzeczy na świecie, które uważam, za
    > o wiele za drogie. Gdyby to był środek ratujący życie, to bym jeszcze
    > jakoś mógł usprawiedliwiać.

    http://edukacja.tristan.b7.pl/stare/stare2/2007/info
    rmatyka.pdf
    Nic więcej nie potrzebuję, żeby cokolwiek Ci odpowiedzieć...

  • 60. Data: 2012-02-27 16:25:14
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <N...@s...pl>

    W dniu 27.02.2012 16:47, Jacek pisze:

    > Lubisz obrażać niezamożnych ludzi, dla których 160zl, to dużo?

    To nie kwestia obrażania. Ja co prawda jestem nauczycielem, więc na
    zarobki nie narzekam, ale akurat tu miałem na myśli ogólnonarodową
    cechę, bowiem polskie zarobki są żebracze w stosunku do usańskich (czy
    tam szwajcarskich, jak kraj pochodzenia TC). Więc cena ustalona na 2
    piwa albo coś w ten deseń, nagle dla polaka-żebraka staje się relatywnie
    wysoka.

    I dla mnie także, siebie również uważam za polaka-żebraka. Dlatego
    zresztą od lat używam OpenOffice, choć od lat kusi mnie Microsoft
    Office. No ale 800zł piechotą nie chodzi i wybrałem paściaty, ale do
    moich celów Jakośtam-Ostatecznie-Z-Wielkim-Bólem pasujący OOo.

    I podobnie z Totalnym Commanderem. Gość wycenił go wg cen Zachodnich, bo
    tam mieszka i chce sobie zachodnie piwo wypić za sprzedaną licencję,
    więc nie można go krytykować patrząc z punktu widzenia naszych zarobków.