  • 21. Data: 2010-02-11 13:51:34
    Temat: Re: ujawnienie nr zastrzeżonego
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 14:49:16 +0100, zly wrote:

    >A co cię to obchodzi? Po ci odbierać telefony od banku? Masz sprawę to
    >zadzwoń, a jak oni mają to niech się dostosują. Dla mnie to bardzo proste

    A jak ty dzwonisz ze sprawa, to sie dostosowujesz ? :-)

    J.

  • 22. Data: 2010-02-11 15:54:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "smmerf" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...

    >SDD, tak cfaniakujesz cfaniakujesz ... a jak Ci psikusy robilem na ta
    >Twoja komorke
    >to zes byl w dupie i mojego numeru, nie poznal.

    Wyswietlal sie zastrzezony numer z puli Easycalla 224278003.
    Tez moge zadzwonic dokogos z Tlenofona i bedzie albo calkiem brak
    prezentacji (przy okazji omine wowczas ACR) albo np. zastrtzezone jakies
    dwie czy trzy cyferki.

    W 99% przypadkow jednak gluche puszcza przecietny user, ktory nie ma pojecia
    o easycallach i innych tego typu rzeczach , to znaczy ze puszcza z komorki,
    w ktorej ukryl tylko numer.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2010-02-11 19:17:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 14:20, Dominik & Co pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > O pieniądzach pisałem w kontekście sprawy z bankiem.

    Ale nie tylko bank korzysta z VOIP. Poza tym, dla moich pieniędzy też
    lepiej pozwolić się bankowi dodzwonić :D

    > Tego, że musisz być na smyczy, aby zarabiać- nie kwestionuję.

    Ano. I do tego jak widać po moich perypetiach z nokią, brak jest
    rozwiązania, które mnie z tej smyczy zwolni.I to w czasach
    wszystkomających pierdu-pierdu. Szkoda, że podstawowych rzeczy nie mają.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2010-02-11 19:22:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 14:50, zly pisze:

    > Lol. I jak cię zmusił?

    No gość do mnie dzwoni i mówi, że jest problem z moim kontem, ale on nie
    wie czy ja to ja i mam się zidentyfikować. Spytałem go o nazwisko i się
    rozłączyłem. Zadzwoniłem na infolinikę i zgłosiłem próbę ataku
    socjotechnicznego przez kogoś, kto podaje się za osobnika X z mBanku.
    Infolinka nie zrozumiała o co mi chodzi. Próbowałem wyjaśnić, ale była
    ciągle głęboko zdziwiona i mówi, że to pewnie osobnik X do mnie dzwonił.
    Więc prosiłem o połączenie z osobnikiem X, ale stwierdziła, że se nie da
    i że to on musi do mnie zadzwonić. I koło się zamknęło.

    Za chwilę zadzwonił osobnik X i powiedział, że on mnie rozumie, ale do
    niego naprawdę się nie da dodzwonić i to on musi inicjować rozmowę.

    > Zresztą skąd wiedziałeś, że to bank?

    Bo był zorientowany w mojej rozmowie z infoliniką. A że stan mojego
    konta nie jest aż tak duży, żeby ktoś włamywał się do sieci GSM z mojego
    powodu, to uznałem że mu zaufam i się zidentyfikowałem i rozwiązaliśmy
    problem z kontem, dzięki czemu mBank nie zablokował mi konta, co też
    było dość znaczące dla mojej płynności finansowej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2010-02-11 19:24:34
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-11 14:49, zly pisze:

    > A co cię to obchodzi?

    Bank czy duże firmy? Jedno i drugie ma wpływ na moje pieniądze.

    > Po ci odbierać telefony od banku?

    Bo powierzam im moje pieniądze.

    > Masz sprawę to
    > zadzwoń, a jak oni mają to niech się dostosują.

    Tylko banki słabo przejmują się Tristanami. np. mBank już drugi tydzień
    zablokował konta mojego pracownika... A infolinka radzi czekać. Więc
    bankom lepiej nie podskakiwać.

    > Dla mnie to bardzo proste

    Nie jestem aż tak bogaty.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2010-02-12 06:51:34
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Przemysław Adam Śmiejek rzecze:

    > Ale nie tylko bank korzysta z VOIP. Poza tym, dla moich pieniędzy też
    > lepiej pozwolić się bankowi dodzwonić :D

    Tak, zwłaszcza jak pracownik banku podszywa się pod phishera :-)
    BTW: korzystanie z VOIP nie implikuje ukrywania numeru.

    > Ano. I do tego jak widać po moich perypetiach z nokią, brak jest
    > rozwiązania, które mnie z tej smyczy zwolni.I to w czasach
    > wszystkomających pierdu-pierdu. Szkoda, że podstawowych rzeczy nie mają.

    Jakie _wszystko_ mające? Aparat telefoniczny musi w obecnych czasach
    mieć umc-umc-umc system i dużo megapikseli pod plastikowym oczkiem.
    W "lepszej wersji" dotykowy ekran i gps. Kto by się tam szczypał
    z ergonomiczną klawiaturą, długo trzymającą baterią, nagrywaniem rozmów,
    automatem odpowiadającym (vel "automatyczną sekretarką") czy
    filtrem połączeń.

    Za to mamy integrację z Facebookiem czy innym Twitterem, po to,
    żeby blondynka zagubiona gdzieś w podziemiach mogła sobie notatkę
    o tym zamieścić, zamiast jak człowiek zadzwonić na 911 czy inne 112.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 27. Data: 2010-02-12 07:14:17
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 14:51:34 +0100, J.F. napisał(a):

    > A jak ty dzwonisz ze sprawa, to sie dostosowujesz ? :-)

    Zdaje się, że3 nie ma innego wyjścia :/ Zaczynając już od samej informacji
    o nagrywaniu rozmowy

    --
    marcin

  • 28. Data: 2010-02-12 07:18:09
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Thu, 11 Feb 2010 20:24:34 +0100, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Bank czy duże firmy? Jedno i drugie ma wpływ na moje pieniądze.

    Zazwyczaj, zwłaszcza, że to oni dzwonią to im zależy bardziej, a skoro im
    zależy to raczej ty na tym wiele nie zyskasz :)

    > Bo powierzam im moje pieniądze.

    i?

    > mBank już drugi tydzień
    > zablokował konta mojego pracownika... A infolinka radzi czekać. Więc
    > bankom lepiej nie podskakiwać.

    Hmm. Możesz rozwinąć? Czemu blokują im konta? I jakiego typu problemy z
    kontem miałeś ty, że aż do ciebie musieli dzwonić? Bo musisz mieć
    strasznego pecha.

    Zresztą chyba można takich łatwo zweryfikować, prosząc by poza
    przedstawieniem się podali np stan twojego konta, albo kwotę ostatniej
    operacji. Wtedy będziesz wiedział czy się podszywają, czy nie.
    --
    marcin

  • 29. Data: 2010-02-12 07:28:13
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-12 08:18, zly pisze:

    > Zazwyczaj, zwłaszcza, że to oni dzwonią to im zależy bardziej, a skoro im
    > zależy to raczej ty na tym wiele nie zyskasz :)

    No wiesz, chyba że akurat dzwonią w mojej sprawie.

    > i?

    I nie chciałbym, aby mnie zablokowali.

    > Hmm. Możesz rozwinąć? Czemu blokują im konta?

    Gość nie zapłacił mandatu 100zł. Więc US wysłał jakieś pismo do mBanku.
    Więc mBank zablokował mu wszystkie konta. Gość poleciał do US i zapłacił
    ten mandat i US wysłał do mBanku faks -- za mało. Wysłał polecony -- za
    mało. Wysłał drugi polecony -- czekamy.

    > I jakiego typu problemy z
    > kontem miałeś ty, że aż do ciebie musieli dzwonić?

    Podałem fałszywego emila, bo nie chciałem spamu ani latania po sieci
    moich wyciągów, a to jest verboten, bo mam obowiązek aby moje wyciągi
    latały po sieci (za darmo) albo po skrzynce w bloku (za kasę) i pan
    zagroził, że jak nie podam prawdziwego emila, to mi zablokuje konto.

    > Zresztą chyba można takich łatwo zweryfikować, prosząc by poza
    > przedstawieniem się podali np stan twojego konta, albo kwotę ostatniej
    > operacji. Wtedy będziesz wiedział czy się podszywają, czy nie.

    Buhahahaha. To byłaby dziura.... Obcym podawać moje operacje z konta...
    Toż przecie właśnie po to gość chciał identyfikacji, żeby mi nie podawać
    danych bez pewności, że ja to ja.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 30. Data: 2010-02-12 07:31:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-12 08:28, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Buhahahaha. To byłaby dziura.... Obcym podawać moje operacje z konta...
    > Toż przecie właśnie po to gość chciał identyfikacji, żeby mi nie podawać
    > danych bez pewności, że ja to ja.

    Zastanów się chłopie, co piszesz...