  • 1. Data: 2018-04-05 17:28:20
    Temat: uchwyt na pilota od bramy do zamocowania w oslonie przeciwsłonecznej
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam brame otwieraną na pilota.
    Pilot w formie breloka do kluczy a że plastik kiepskiej jakości
    to ucho od breloka sie urwało i pilot sobie klucze sobie.
    W poprzednim aucie w oslonie przeciwsłonecznej miałem kieszonke w której udało
    mi się upchać pilota.
    Obecny nie ma takiej kieszonki.
    I jest ciągłe szukanie pilota po schowkach.
    Pierdoła a strasznie wkurza.

    Zna ktoś jakiś patent?

  • 2. Data: 2018-04-05 18:48:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    klej. Przykleic pilota. Mozna przymocowac gumka do wlosow do lusterka.

  • 3. Data: 2018-04-05 19:14:13
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 05.04.2018 o 17:28, Bolko pisze:
    > Mam brame otwieraną na pilota.
    > Pilot w formie breloka do kluczy a że plastik kiepskiej jakości
    > to ucho od breloka sie urwało
    Ja sobie dorobiłem nowe ucho z kawałka drutu miedzianego.
    Wiercisz 2 otworki w obudowie pilota, wkładasz druciane ucho i zaginasz
    końcówki. Trwalsze od oryginału i wbrew pozorom estetyczne.
    Tylko nie wiem, jaki jest Twój pilot, bo mój to Beninca, który łatwo
    rozebrać i dostać się do środka.
    Jacek

  • 4. Data: 2018-04-05 19:25:46
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > klej. Przykleic pilota. Mozna przymocowac gumka do wlosow do lusterka.

    piankowa taśma dwustronna

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 5. Data: 2018-04-06 05:01:23
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 05.04.2018 o 17:28, Bolko pisze:

    > Zna ktoś jakiś patent?

    Rzep samoprzylepny.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2018-04-06 17:14:28
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 06.04.2018 o 05:01, LEPEK pisze:

    > Rzep samoprzylepny.
    Wszystkie rzeczy samoprzylepne w aucie trzymają się do pierwszych upałów.
    Jacek

  • 7. Data: 2018-04-08 06:47:30
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-06 o 17:14, Jacek pisze:

    > Wszystkie rzeczy samoprzylepne w aucie trzymają się do pierwszych upałów.
    > Jacek

    Kup rzep 3M - mam 7 lat i klej trzyma, wcześniej jakieś noname z allegro
    i faktycznie odpadało.
    pzdr
    Adam

    ---
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com