  • 271. Data: 2010-03-12 11:52:21
    Temat: Re: ubezpieczenie OC - dlaczego nas okradaja?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "niusy.pl" <o...@o...op.invalid> wrote in message
    news:hnbkbg$pj0$8@newsfeed.net.icm.edu.pl...

    > No właśnie nie widzę różnicy. Jak ktoś jeździ naprawdę ostrożnie to nie
    > jest w stanie nikomu krzywdy zrobić.

    A ty wciaz w swojej Utopii..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 272. Data: 2010-03-12 11:53:05
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > I to niewielka kwota - takie powiedzmy 3000zl nie wydaje sie
    > niesciagalne, a zaoszczedzi ubezpieczycielowi sporej ilosci wyplat.
    > I nikt nie ryzykuje kilkuset tysiecy przy wiekszym wypadku,
    > tylko wlasnie "drobne".
    >
    > Przez wiele lat tak zreszta u nas bylo, aczkolwiek polowa najnizszego
    > wynagrodzenia czy jakos tak, to moze by na nowe lusterko starczylo :-)

    I taka opcje mam w swoim ubezpieczeniu, ale niektorzy proponowali tutaj
    jakies kosmicznie wysokie regresy.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 273. Data: 2010-03-12 11:54:43
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > ale ja wcale tego nei twierdze, teraz tez nei kazdy placi, o czym ci
    > pisze, ale jakos to ignorujesz

    Bedzie ich znacznie wiecej, niz teraz. Bo nikt nie pogania pismami
    wzywajacymi do zaplaty, poza tym "raz na pol roku auto zony biore, to po co
    mam placic"?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 274. Data: 2010-03-12 12:26:20
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "kamil" <k...@s...com> napisal w wiadomosci

    > Bedzie ich znacznie wiecej, niz teraz.

    a to tylko twoje gdybania

  • 275. Data: 2010-03-12 13:30:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hncssj$nir$1@atlantis.news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > Wcześniej to uważał, że jest wcieleniem Jahwe.
    A to sukinsyn!
    Nawet pode mnie się podszywał??

    > Nie było sugestii, że jest jedyną istota rozumną na ziemi. :-)
    Na razie...

    > W sumie czekam na następne objawienia... bo jest coraz zabawniej.
    > Czy dowiemy się niedługo, że kod genetyczny Liwiusza nie zawiera
    > "śmieciowych" genów, bo Liwiusz nie zniżyłby się do powstania na drodze
    > ewolucji, jak całą reszta pospólstwa na tej grupie?
    Bez wątpienia.

    > Nie mogę się doczekać...
    Świat jest barwny, i dobrze. :))

    --
    Jotte

  • 276. Data: 2010-03-12 13:36:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hncq4m$m6a$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > a cos tresciwego dodasz?
    Chętnie.
    A może to być troszkę trudne?

    > to twoje zdanie
    Dlatego je lubię i wolę od cudzych.

    > od tego jest akurat ubezpieczenie w zyciu codziennym, tak jak
    > ubezpieczajac dom, mozesz wykupic ubezpieczenie oc na dziecko, psa,
    > moze byc opcja na samochod nie bedacy w ruchu, proste i nieskomplikowane
    Co ty gadasz?
    Nie ma takiej opcji, choć kiedyś była. Mogłeś wyrejestrować pojazd
    (deponując DR) i go nie używając w ruchu drogowym. A teraz albo sprzedajesz,
    albo złomujesz, albo płacisz normalnie OC jakbyś jeździł.

    --
    Jotte

  • 277. Data: 2010-03-12 14:00:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Chętnie.

    czekam zatem

    > A może to być troszkę trudne?

    nie przejmuj sie, dasz rade

    > Co ty gadasz?

    podaje proste rozwiazanie, prostej kwestii

    > Nie ma takiej opcji, choć kiedyś była. Mogłeś wyrejestrować pojazd
    > (deponując DR) i go nie używając w ruchu drogowym. A teraz albo
    > sprzedajesz, albo złomujesz, albo płacisz normalnie OC jakbyś jeździł.

    a czy my mowimy o tym co jest teraz, czy moze o tym co by moglo byc?

  • 278. Data: 2010-03-12 19:09:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na wypadek jakbys pojechal do kiepskiej dzielnicy, i twoje straty
    > przerosly cyjesz OC.

    :-) No tak...

  • 279. Data: 2010-03-13 06:10:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przecież gwarantuje i wiadomo ile te składki wynoszą

    Widzę, że nie doczytałeś wątka od początku...
    Teraz gwarantuje ale kasuje składę czy była kraksa czy nie.
    OP chciał mieć pieniądze zwrócone gdy przez rok nie miał kraksy :-)

  • 280. Data: 2010-03-13 08:37:43
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    szerszen pisze:

    >a jak ze zwyklym oc w zyciu, takim co mozesz dziecko i psa ubezpieczyc?

    A nie ma tam wyłączeń co do wypadków komunikacyjnych?

    Shrek.