  • 1. Data: 2012-10-13 01:38:46
    Temat: ubezoieczenie OC
    Od: p47 <k...@w...pl>

    jakiego ubezpieczyciela dla OC polecacie do jednośladu?

  • 2. Data: 2012-10-13 13:06:45
    Temat: Re: ubezoieczenie OC
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 13 Paź, 01:38, p47 <k...@w...pl> wrote:
    > jakiego ubezpieczyciela  dla OC polecacie do jednośladu?

    PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemności ,składka 82 zł na rok.

  • 3. Data: 2012-10-13 13:49:23
    Od: "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" <y...@g...pl>

    On 13.10.2012 13:06, siinski wrote:

    > PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemności ,składka 82 zł na rok.

    Ja dostałem w LINK4 podobną ofertę. Ok 100 zł/rok

  • 4. Data: 2012-10-13 15:08:14
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "siinski" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 13 Paź, 01:38, p47 <k...@w...pl> wrote:

    >PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemności ,składka 82 zł na rok.

    W PZU jest jedna stawka, zróżnicowana tylko regionalnie (nieznacznie).
    Nie ma znaczenie pojemność itp, choć składki zależą oczywiście od
    zniżek. Ja za 1,1 litra zapłaciłem 86 zł.

    --
    Yogi(n)

  • 5. Data: 2012-10-15 08:53:51
    Od: grzech <z...@g...com>

    > W PZU jest jedna stawka, zróżnicowana tylko regionalnie (nieznacznie).
    > Nie ma znaczenie pojemność itp, choć składki zależą oczywiście od
    > zniżek. Ja za 1,1 litra zapłaciłem 86 zł.

    NNW jednak bardzo u nich podrożało ostatnio. Warto poszukać
    oddzielnie.

    ____
    grzech
    tdm

  • 6. Data: 2012-10-15 09:12:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.10.2012 08:53, grzech pisze:

    > NNW jednak bardzo u nich podrożało ostatnio. Warto poszukać
    > oddzielnie.

    Jeśli ktoś koniecznie potrzebuje.

  • 7. Data: 2012-10-15 09:15:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2012 13:49, "Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak" pisze:

    > Ja dostałem w LINK4 podobną ofertę. Ok 100 zł/rok

    Nie wiem, jak ci dowcipnisie liczą składki... Jakiś czas temu na Hondę
    Foresight 250 (żaden ścigacz - to skuter!) zaproponowali mi prawie
    600zł. W zeszłym roku za Corsę 1,5 DIESEL (!) chcieli 1300PLN.

    Póki co najtaniej "gołe" OC na motocykle zawsze wychodziło mi w PZU.

  • 8. Data: 2012-10-15 10:48:32
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2012-10-13 13:06, siinski pisze:

    > PZU,w moim przypadku turystyk > litra pojemności ,składka 82 zł na rok.

    Ja bym sprawdził tu:
    http://www.abport.com.pl/ubezpieczenia-samochodowe/u
    bezpieczenie-motocykli-oc-ac-od-kradziezy

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 9. Data: 2012-10-15 10:54:22
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-15 09:15, Andrzej Lawa pisze:

    > Póki co najtaniej "gołe" OC na motocykle zawsze wychodziło mi w PZU.

    Mojej kobiałce taniej wyszło OC w link4 czy innej axie, niż mnie z
    większymi zniżkami w PZU. Co ciekawe, jak zadzwoniłem do tej firmy
    miesiąc później to już dostałem ofertę wyższą niż w PZU.

    pozdr
    newrom

  • 10. Data: 2012-10-15 17:47:38
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2012-10-15 10:48, Akarm pisze:

    > Ja bym sprawdził tu:
    > http://www.abport.com.pl/ubezpieczenia-samochodowe/u
    bezpieczenie-motocykli-oc-ac-od-kradziezy

    Przekazuję informację, którą uzyskalem od kilku brokerów robiąc
    rozeznanie,- podobno najkorzystniejszą ofertę na OC motocykli ma wciąż PZU.