  • 1. Data: 2012-10-13 15:59:49
    Temat: łożyska głowki ramy
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Cze

    Jaka jest różnica między 32006JR a 32006 i między 32005X a 32005 ?

    Wiem, że mogę kupić oryginalne Hondy, albo przynajmniej z Larsą. Ale
    zbyt często ostatnio bywam w Poznaniu. (:
    Więc wymieniał też sam będę, a nie dam nikomu zarobić.

    Chodzi tylko o to czy jak w lokalnym sklepie będą mieli bez JR i X to
    brać czy czekać aż mi ściągną z tymi literkami?
    Wypowie się jakiś praktyk?

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 2. Data: 2012-10-13 16:31:41
    Temat: Re: łożyska głowki ramy
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chodzi tylko o to czy jak w lokalnym sklepie będą mieli bez JR i X to brać
    > czy czekać aż mi ściągną z tymi literkami?

    http://www.skf.com/portal/skf/home/products?newlink=
    1_0_168&lang=en&maincatalogue=1

    JR to blaszany zgrzewany koszyczek
    X mozna podciagnac pod smar wysokotemperaturowy.

    Jedno i drugie w glowce ramy jest bez znaczenia.

    Tmek

  • 3. Data: 2012-10-17 17:46:16
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > JR to blaszany zgrzewany koszyczek
    > X mozna podciagnac pod smar wysokotemperaturowy.
    >
    > Jedno i drugie w glowce ramy jest bez znaczenia.

    Dzięki.
    W międzyczasie po zbadaniu tematu okazało się, że w Hondzie dolne ma
    26 mm średnicy wewnętrznej, więc łatwiej będzie zastosować komplet
    dwóch łożysk z uszczelniaczami (z larsą) za 90-100zł niż koyo za 130zł
    + drugie + uszczelniacze.

    Tak czy owak, dziękuję.

    --
    Jasio