  • 11. Data: 2012-10-16 09:29:14
    Temat: Re: ubezoieczenie OC
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Jeśli ktoś koniecznie potrzebuje.

    OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - może tym razem
    się nic nie stanie;)

    ______
    grzech
    tdm

  • 12. Data: 2012-10-16 11:06:20
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    grzech napisał(a):
    > OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - może tym razem
    > się nic nie stanie;)

    e pierniczenie, przeciez kasa z NNW to jakies cholerne grosze, w ogole
    sie nie oplaca tego brac, a firmy tym tylko naciagaja na dodatkowe
    niemale koszty.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2012-10-16 11:57:45
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-10-16 09:29, grzech pisze:

    > OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - może tym razem
    > się nic nie stanie;)

    jezdze sam i mam NNW placone co miesiac przez fabryke. Nada sie ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 14. Data: 2012-10-16 12:15:19
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > OC na moto bez NNW to jak wymiana oleju bez filtra - może tym razem
    > się nic nie stanie;)

    Yamaha właśnie tak zaleca wymieniać olej: filtr przy co drugiej wymianie
    oleju.

    --
    MN

  • 15. Data: 2012-10-16 12:17:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-16, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Yamaha właśnie tak zaleca wymieniać olej: filtr przy co drugiej wymianie
    > oleju.

    Kazdy tak zaleca, jeszcze jakby to byl jakis ogromny koszt, ale 15pln?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-10-16 12:41:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 12:17, AZ pisze:

    > Kazdy tak zaleca, jeszcze jakby to byl jakis ogromny koszt, ale 15pln?

    pitolisz, zmiana ubezpieczyciela NNW jest za darmoche!

    pozdr
    newrom

  • 17. Data: 2012-10-16 12:58:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > pitolisz, zmiana ubezpieczyciela NNW jest za darmoche!

    No i czemu robisz offtopa?? Chcesz banana?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-10-16 13:04:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-16 12:58, AZ pisze:

    > No i czemu robisz offtopa??

    Bo nie ma zadnego fajnego watku o wyzszosci kawasaki nad charlejem ;)

    > Chcesz banana?

    grozisz mi?!

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2012-10-16 13:07:16
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Marcin N napisał(a):
    > Yamaha właśnie tak zaleca wymieniać olej: filtr przy co drugiej wymianie
    > oleju.

    A Kawasaki zaleca tak z panewkami, co druga wymiana oleju.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 20. Data: 2012-10-16 13:11:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-16, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo nie ma zadnego fajnego watku o wyzszosci kawasaki nad charlejem ;)

    A po co zakladac tak gupie watki? Przeciez to jest oczywista oczywistosc,
    ze KHI jest lepsze od HD, ba, jest lepsze od wszystkiego.

    > grozisz mi?!

    Nie, probuje byc mily.

    --
    Artur