  • 11. Data: 2015-12-23 21:16:04
    Temat: Re: tv z UHD - właściwie po co?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-23 o 20:30, Cavallino pisze:

    > telewizor z UHD, ale bez ambilight, oraz HD z ambilight.

    ambilight?
    Czego to ludzie nie wymyślą? :-)

    Masz? Kupiłeś? Warto?

  • 12. Data: 2015-12-23 23:39:17
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-23 o 21:16, z pisze:

    > ambilight?
    > Czego to ludzie nie wymyślą? :-)
    > (...)

    Przecież lampki już za Rubinami, a może nawet Ametystami się wieszało.
    Pamiętam, że w sklepach ZURT były lampki specjalnie przystosowane do 714.

    Tyle, że ambilight bodajże dostosowuje jeszcze barwę do wyświetlanego
    obrazu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2015-12-24 10:10:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.12.2015 o 21:16, z pisze:

    > ambilight?
    > Czego to ludzie nie wymyślą? :-)
    >
    > Masz? Kupiłeś? Warto?

    Jak kto lubi.
    Mnie się podoba, ale czy bym za to chciał extra płacić - to nie wiem.
    Ale że potrzebowałem i tak wyższego modelu, w którym ambilight jest
    zawsze, to wolałem kupić Philipsa niż Sony, właśnie dla tej funkcji.
    No i też dlatego, że Philips już teraz ma oprogramowanie (nagrywanie,
    pip), które Sony może będzie miało za kilka miesięcy , a może nie i nie
    wiadomo jakie.
    W ogóle to jakiś żart, żeby firma sprzedawała telewizor z na tyle
    niedopracowanym softem, że nie można wykorzystać hardware istniejącego w
    danym telewizorze - bo bez tych funkcji drugi wbudowany tuner jest
    nieprzydatny kompletnie do niczego, a za niego bulisz z 1000 zł.

  • 14. Data: 2015-12-25 00:43:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-24 o 10:10, Cavallino pisze:
> [...]
    > danym telewizorze - bo bez tych funkcji drugi wbudowany tuner jest
    > nieprzydatny kompletnie do niczego, a za niego bulisz z 1000 zł.

    Jest aż tak źle?
    A ja żyję w przeświadczeniu że nagrywanie, przewijanie, zatrzymywanie,
    PIP to w XXI wieku standard,

  • 15. Data: 2015-12-25 18:29:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25.12.2015 o 00:43, z pisze:

    > Jest aż tak źle?

    W Sony tak.
    Miało być w październiku, potem w grudniu, teraz jest mowa o lutym/marcu.
    A i tak zapewne nie będzie opcji PIP-a z dwóch tunerów, pomimo dwóch
    tunerów w tv.

    > A ja żyję w przeświadczeniu że nagrywanie, przewijanie, zatrzymywanie,
    > PIP to w XXI wieku standard,

    Też tak myślałem, dopóki nie przyjrzałem się konkretnym sprzętom.
    Tak pewnie było kiedyś, ale gdy wprowadzili androida, to od nowa Amerykę
    odkrywają.

  • 16. Data: 2015-12-26 10:12:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 grudnia 2015 10:10:32 UTC+1 użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > danym telewizorze - bo bez tych funkcji drugi wbudowany tuner jest
    > nieprzydatny kompletnie do niczego, a za niego bulisz z 1000 zł.
    Tak z ciekawości- po co w TV dwa tunery?

  • 17. Data: 2015-12-26 10:50:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-26 o 10:12, Kris pisze:
    > Tak z ciekawości- po co w TV dwa tunery?

    Żeby móc nagrywać jedno a drugie oglądać.
    Żeby w pipie mieć inny kanał.
    Teoretycznie z jednym tunerem da się to wszystko robić w granicach
    jednego MUXa ale jak widać dla producentów taki bajer to super hiper
    technologia. Mój tuner na usb do kompa ma dwie głowice i kosztował 100

    Taki malutki :-)
    http://tiny.pl/ggzb7

  • 18. Data: 2015-12-26 10:57:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.12.2015 o 10:12, Kris pisze:

    > Tak z ciekawości- po co w TV dwa tunery?

    Żeby nagrywać jeden program, a oglądać drugi, oraz żeby w dwóch
    okienkach oglądać dwa różne programy (PIP).