    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: tv z UHD - właściwie po co?
    Date: Fri, 25 Dec 2015 18:29:13 +0100

    W dniu 25.12.2015 o 00:43, z pisze:

    > Jest aż tak źle?

    W Sony tak.
    Miało być w październiku, potem w grudniu, teraz jest mowa o lutym/marcu.
    A i tak zapewne nie będzie opcji PIP-a z dwóch tunerów, pomimo dwóch
    tunerów w tv.

    > A ja żyję w przeświadczeniu że nagrywanie, przewijanie, zatrzymywanie,
    > PIP to w XXI wieku standard,

    Też tak myślałem, dopóki nie przyjrzałem się konkretnym sprzętom.
    Tak pewnie było kiedyś, ale gdy wprowadzili androida, to od nowa Amerykę
    odkrywają.