  • 21. Data: 2010-11-09 16:06:46
    Temat: Re: tuner Ferguson - NieDziala w Cyfra+
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "S" <b...@n...com> napisał w wiadomości
    news:4cd96381$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...

    > ? qrna - byłbym przysiągł ze af6018 , 7018itd były długi czas na rynku
    > przed HFami i nikomu nie snilo się wówczas o 8800 czy 8900 a działają na
    > razie spoko bez wymiany czytnika na "nowszy"

    Bo tu nie chodzi o to że nowszy, tylko że inaczej zrobiony.
    Ferguson przecież nie produkuje sprzętu, tylko firmuje sprzęt od różnych
    producentów.
    Widać ten kto zrobił czytnik w 8900 zrobił to inaczej niż producenci innych
    modeli, w tym przypadku gorzej.

  • 22. Data: 2010-11-10 06:17:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > ? qrna - byłbym przysiągł ze af6018 , 7018itd były długi czas na rynku przed
    > HFami i nikomu nie snilo się wówczas o 8800 czy 8900 a działają na razie
    > spoko bez wymiany czytnika na "nowszy"

    a czy af6018 jest HD??

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 23. Data: 2010-11-10 14:29:35
    Od: "S" <b...@n...com>

    > a czy af6018 jest HD??
    wsie wiemy że nie - czyli co poeta miał na mysli pisząc > tańsze działają bo
    mają nowsze czytniki < czy rozumieć nalezy ze sprzęt nie produkowany , z
    drugiej ręki itp jest droższy ? cokolwiek napiszesz i tak napiszesz niczym
    Jaro - musi wyjść na twoje by nie ucierpiało ego ;)

  • 24. Data: 2010-11-11 12:47:27
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 10.11.2010 15:29, S pisze:
> [...]
    > drugiej ręki itp jest droższy ? cokolwiek napiszesz i tak napiszesz niczym
    > Jaro - musi wyjść na twoje by nie ucierpiało ego ;)

    podobno jest róznica między modułami dvb-s i dvb-s2....

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 25. Data: 2010-11-22 09:29:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie chce mi się powtarzać. był opis problemu.

    I d...a nie będzie rozwiązania.
    http://satkurier.pl/news/60966/fergusony-hf-8x00-hd-
    bez-nowego-softu.html

    "Producentem płyty głównej modelu HF-8800 HD oraz HF-8900 HD była firma
    Homecast.

    Produkcja tych modeli została zakończona na początku roku 2009. Zmiany
    wprowadzone przez operatora - CYFRĘ+ po blisko dwóch latach od zakończenia
    produkcji nie były możliwe do przewidzenia.

    Dziś mimo wytężonych prób uzyskania pomocy z firmy Homecast nie możemy
    dostarczyć Państwu oprogramowania, które poprawia obsługę karty CYFRY+ w
    czytniku kart w tych dwóch modelach. Wynika to z przyczyn niezależnych od
    firmy Ferguson."

    Porządna firma wymieniłaby płyty w tunerach, lub sprezentowała moduły CI
    swoim klientom.
    Oczywiście Ferguson tego nie zrobi.

    P.S.
    Htpc to jednak było lepsze wyjście.
    Koszty podobne, niezależność dużo lepsza, odporność na zmiany jak widać
    również.

  • 26. Data: 2010-11-22 10:16:49
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-22 10:29, Cavallino pisze:

    > Porządna firma wymieniłaby płyty w tunerach, lub sprezentowała moduły CI
    > swoim klientom.

    a pewno jako duży odbiorca może negocjować, z resztą cyfra może to oni nie?

    > Oczywiście Ferguson tego nie zrobi.

    pełna zgoda. widać gdzie mają swoich klientów, tym bardziej, że te
    tunery były b. drogie.

    > P.S.
    > Htpc to jednak było lepsze wyjście.

    nie zgadzam się. W pewnych wypadkach jedynie tak.

    > Koszty podobne, niezależność dużo lepsza, odporność na zmiany jak widać
    > również.

    uniwersalność o 100% lepsza, a cenowo chyba trochę więcej trzeba dać.
    sam system ile.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 27. Data: 2010-11-22 11:00:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > nie zgadzam się. W pewnych wypadkach jedynie tak.

    Było lepsze - to znaczy: dla mnie, wtedy gdy się nad tym zastanawiałem.
    2 lata temu z hakiem, więc to chyba był właśnie czas 8900?

    Do dziś bym się wkurzał, gdybym wybrał inaczej.
    Ferguson już mnie przećwiczył z DF-9000, używałem rok, straciłem na nim
    kilkaset zł.

    > uniwersalność o 100% lepsza, a cenowo chyba trochę więcej trzeba dać.

    Jak dobrze pokombinujesz to niewiele.

    > sam system ile.

    Na upartego możesz linucha, jak chcesz legalny. ;-)

  • 28. Data: 2010-11-26 11:21:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a pewno jako duży odbiorca może negocjować, z resztą cyfra może to oni
    > nie?

    > pełna zgoda. widać gdzie mają swoich klientów, tym bardziej, że te tunery
    > były b. drogie.

    Chyba im sprzedaż spadła, bo jednak postanowili ratować twarz:
    http://satkurier.pl/news/61179/ferguson-jednak-publi
    kuje-soft-dla-hf-8x00.html

    "Posiadacze odbiorników HF-8800 HD i HF-8900 HD PVR marki Ferguson mogą
    jednak odetchnąć z ulgą. Mimo wcześniejszych zapowiedzi Ferguson opublikował
    nową wersję oprogramowania dla obydwu modeli w zaledwie tydzień po
    komunikacie, iż nie będzie to możliwe. Nowa wersja oprogramowania jest
    oznaczona jako 1.28.8A. Oprócz poprawki związanej z dekodowaniem kanałów
    CYFRY+ wprowadza szereg innych zmian, m.in. poprawki dla kart ICE
    (Irdeto/Cryptoworks), z których korzysta platforma SkyLink."

    Więc możesz sobie darować walki z alternatywnym softem. ;-)

  • 29. Data: 2010-11-26 11:50:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-26 12:21, Cavallino pisze:

    > Więc możesz sobie darować walki z alternatywnym softem. ;-)

    ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 30. Data: 2010-11-26 18:40:20
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Nov 8, 8:29 am, "t" <t...@d...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Od ponad 2 tygodni moj tuner Ferguson HF 8900 niedziała z większością
    > kanałów w Cyfra+
    >
    > czy ktoś może ma podobny problem? i rozwiązanie

    Czy Ferguson HF 8900, który do najtanszych urzadzen nie nalezal
    posiada gniazdo CI?
    Polecam zakupic modul CAM.
    Moge odstapic w wersji HD lub dzialajacy jedynie z kanalami SD.
    Oba mi zbyteczne.

    info na priv.
    --
    Brooks: Botanical Robot Operating Over King Size