  • 11. Data: 2010-11-08 13:07:33
    Temat: Re: tuner Ferguson - NieDziala w Cyfra+
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-08 13:53, t pisze:
    > Swoj? drog? to troche frustruj?ce ?e do?? drogi sprz?t ma takie problemy a
    > ta?sze modele nie.
    >
    > Skoro ta?sze modele nie maj? tego problemu to czemu rozwi?zanie problemu w
    > dro?szym modelu mia?o by zaj?? ponad miesi?c !

    mówisz jakbyś był zdziwiony, że auto za 150 tys się zepsuło.
    tańsze działają bo mają nowsze czytniki.
    jak znajdę ten artykuł to prześlę link

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 12. Data: 2010-11-08 13:12:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > w internecie

    No to pojechałeś.
    Zapewne nie widzisz sensu grup dyskusyjnych?
    Przecież wszystko co można na nich napisać, jest już w internecie.

    Ja mam odmienne zdanie.
    Jeśli ktoś o coś pyta, a inny zna odpowiedź, to warto zapodać odpowiedź,
    choćby dlatego żeby ta wiedza była szersza.

  • 13. Data: 2010-11-08 13:17:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-08 14:12, Cavallino pisze:
    > Jeśli ktoś o coś pyta, a inny zna odpowiedź, to warto zapodać odpowiedź,
    > choćby dlatego żeby ta wiedza była szersza.

    [...]
    Poznańska firma FERGUSON, producent tunerów satelitarnych oraz sprzętu
    RTV, podała do wiadomości iż oficjalne (legalne) wersje softów dla
    tunerów, które mają problemy z dekodowaniem kanałów CYFRY+ pojawią się
    do końca bieżącego miesiąca (października). Mowa tu także o odbiornikach
    serii HF (8800 oraz 8900). Aktualnie FERGUSON jest jedynym producentem,
    który podjął działania w celu wyeliminowania problemu jaki pojawił się
    po wprowadzeniu przez CYFRĘ+ CAID 1813 dla systemu Nagravision.
    Pozostałe firmy, w tym również Globo nie zajmują żadnego konkretnego
    stanowiska w sprawie. Warto dodać, że rozwiązaniem dla posiadaczy
    tunerów, które mają problemy z dekodowaniem sygnału są modułu CYFRA+ HD
    lub też ASTON 2.23 i inne obsługujące system SECA MEDIAGUARD (choć w
    przypadku uniwersalnych modułów CAM mogą pojawiać się niedogodności w
    postaci niemożności dekodowania stacji HDTV, gdy moduł nie jest
    przystosowany do ich odbioru - wersje MPEG-2 - SD).
    [...]
    wprowadzono nowe karty Cyfry+ i zaczęto kombinować z nowym CAID 1813. No
    i się zaczęło. Problemy z Fergusonami i innymi wynalazkami z czytnikami
    kart bez licencji Nagra. Nie działa część splitterów i modułów CAM. Co
    na to infolinia Cyfry+? Proponuje zakupienie autoryzowanego modułu lub
    dekodera będącego własnością C+. Inne dekodery ich nie obchodzą.
    Standardowa odpowiedź na infolinii sprowadza się do tezy: "Twój dekoder
    - Twój problem", nie nasz.
    [...]

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 14. Data: 2010-11-08 13:46:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    Ale to nie do końca jest odpowiedź na moje pytanie, bo ja pytałem dlaczego
    tak jest, że ucas sobie nie radzi akurat z dodatkową nagrą, a radzi sobie z
    dodatkowym connaxem czy innym viaccessem.

    Co do samego faktu że sobie nie radzi, to wierzę Ci na słowo. ;)
    A raczej tego dotyczył ten cytat.

  • 15. Data: 2010-11-08 13:53:30
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-08 14:46, Cavallino pisze:
    > Ale to nie do końca jest odpowiedź na moje pytanie, bo ja pytałem
    > dlaczego tak jest, że ucas sobie nie radzi akurat z dodatkową nagrą, a
    > radzi sobie z dodatkowym connaxem czy innym viaccessem.

    w drugim cytacie ktoś wspomniał o czytnikach bez licencji...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 16. Data: 2010-11-08 14:00:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > w drugim cytacie ktoś wspomniał o czytnikach bez licencji...

    To że ucas nie ma licencji jest powszechnie wiadome.
    Dlatego jest tani i wsadzany do dekoderów które kosztują mniej niż sam
    czytnik z licencją. ;-)

  • 17. Data: 2010-11-08 14:43:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 08.11.2010 15:00, Cavallino pisze:
    > To że ucas nie ma licencji jest powszechnie wiadome.
    > Dlatego jest tani i wsadzany do dekoderów które kosztują mniej niż sam
    > czytnik z licencją. ;-)

    może to nie przypadek i szykują parowanie?...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 18. Data: 2010-11-08 14:50:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > może to nie przypadek i szykują parowanie?...

    Chciałbyś. ;-)
    Zresztą jeśli już to mowa była o parowaniu odwrotnym niż Ci się zdaje.

  • 19. Data: 2010-11-08 16:59:44
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Jeśli ktoś o coś pyta, a inny zna odpowiedź, to warto zapodać odpowiedź,
    > choćby dlatego żeby ta wiedza była szersza.

    Też bym się tego spodziewał, niestety czasami odpowiedź jest mało
    merytoryczna.

  • 20. Data: 2010-11-09 15:06:40
    Od: "S" <b...@n...com>

    > tańsze działają bo mają nowsze czytniki.
    > http://www.net-sat.pl e-mail: p...@n...pl
    ? qrna - byłbym przysiągł ze af6018 , 7018itd były długi czas na rynku przed
    HFami i nikomu nie snilo się wówczas o 8800 czy 8900 a działają na razie
    spoko bez wymiany czytnika na "nowszy"