    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: tuner Ferguson - NieDziala w Cyfra+
    Date: Mon, 22 Nov 2010 10:29:45 +0100

    news:4cd7e30d$1@news.home.net.pl...

    > nie chce mi się powtarzać. był opis problemu.

    I d...a nie będzie rozwiązania.
    http://satkurier.pl/news/60966/fergusony-hf-8x00-hd-
    bez-nowego-softu.html

    "Producentem płyty głównej modelu HF-8800 HD oraz HF-8900 HD była firma
    Homecast.

    Produkcja tych modeli została zakończona na początku roku 2009. Zmiany
    wprowadzone przez operatora - CYFRĘ+ po blisko dwóch latach od zakończenia
    produkcji nie były możliwe do przewidzenia.

    Dziś mimo wytężonych prób uzyskania pomocy z firmy Homecast nie możemy
    dostarczyć Państwu oprogramowania, które poprawia obsługę karty CYFRY+ w
    czytniku kart w tych dwóch modelach. Wynika to z przyczyn niezależnych od
    firmy Ferguson."

    Porządna firma wymieniłaby płyty w tunerach, lub sprezentowała moduły CI
    swoim klientom.
    Oczywiście Ferguson tego nie zrobi.

    P.S.
    Htpc to jednak było lepsze wyjście.
    Koszty podobne, niezależność dużo lepsza, odporność na zmiany jak widać
    również.