  • 1. Data: 2010-06-13 06:58:04
    Temat: trochę ntg, ale wiem, ze tu mi ktoś odpowie najszybciej....
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Mam kamerę jak w temacie. Uczę się jej, ale tak się składa, ze musze na
    szybko nakręcić pamiśtkowy film, do którego pewnie w przyszłości będę
    często wracał/maluch w rodzinie ;)- dzisiajpo południu kilka ważnych
    wydarzeń/

    Pierwsze ujęcia zrobiłem w HH-Sp (AVC HD 7 M, AVCHD 1440*1080 /50i)
    Tryn 1920*1080 /50i to tryb HD FH (AVC HD 16 M, AVCHD 1920*1080 /50i). Czy
    warto kamerę przełączyć do tego trybu ? Zakładsam, że będzie ten materiał
    oglądany tak dziś, jak za 15-20 lat. Jak sony vegas poradzi sobie z
    montażem tego nagrana na pc z procesorem E7300 ? To musi się po obróbce dać
    oglądać zarówno na telewizorze HD (moze kiedys kupie odtwarzacz BR ?) jak i
    na starym telewizorze teściów ze zwykłym odtwarzaczem DVD.

    I jeszcze pytanie techniczne. W katalogu AVCHD/STREAM są pliki *.mts -i
    wnioskuję, że są to pliki z nagranym materiałem. Czy wystarczy zachować te
    pliki, by mieć na przyszłość surowy materiał do ewentualnej
    dalszej/powtórnej obróbki/montażu ?

  • 2. Data: 2010-06-13 20:11:18
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-13 08:58, Marek pisze:
> [...]
    > wnioskuję, że są to pliki z nagranym materiałem. Czy wystarczy zachować te
    > pliki, by mieć na przyszłość surowy materiał do ewentualnej
    pl.rec.video-kamery czy jakoś tak