eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[troche OT ] samochodzik dla dzieciaka na pedały ewentualnie autko akumulatorowe :-)[troche OT ] samochodzik dla dzieciaka na pedały ewentualnie autko akumulatorowe :-)
  • Data: 2010-08-29 19:59:24
    Temat: [troche OT ] samochodzik dla dzieciaka na pedały ewentualnie autko akumulatorowe :-)
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Troche OT wyjdzie ale mowa caly czas osamochodach, czyli 4 kolka i
    kierownica, tylko troche mniejszych :-) Szukam dla mojego smyka (wiek
    okolo 3 latka) autka napedzanego sila miesni (na pedaly) ewentualnie
    autka elektrycznego choc wolalbym jednak to pierwsze :-) Znalazlem w
    sieci sporo modeli tylko nigdzie na forum nie ma jednoznacznych info
    dotyczacych trwalosci, wygody, funkcjonalnosci, regulacji itp. Glownie
    chodzi o to aby autko posluzylo smykowi przez kilka lat, moze bedzie z
    niego drugi Kubica :-)
    Poki co znalazlem takie interesujace mnie modele:
    http://www.ezabawki.pl/gokart-zygzak-z-filmu-cars/pi
    d3979/
    http://www.drewniaczek.eu/product-pol-1220-Baghera-M
    etalowy-Samochod-na-pedaly-Classic-zielony.html
    http://www.lisek-zabawki.pl/p,pl,2872,rolly+toys+cat
    erpillar+unimog+pojazd+budowlany+-+id+037735.html
    http://allegro.pl/ferbedo-gokart-na-pedaly-cross-run
    ner-cr-1-czarny-i1206927978.html
    http://allegro.pl/samochodzik-fiat-500-na-pedaly-ory
    gnalny-i1173917118.html
    http://www.instep.net/Product/Pedal_Cars/
    http://allegro.pl/fiat-500-classic-na-pedaly-replika
    -oryginal-i1199469914.html
    http://allegro.pl/mini-cooper-s-na-pedaly-replika-or
    yginal-i1207284429.html
    Moze ktos przerabial powyzszy temat lub posiada jakies z w/w jezdzidelek
    i moze podeslac jakies info, z gory dziekuje w imieniu swoim i synka.
    Inne propozycje mile widziane - ide ralej googlac :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde