eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[troche OT ] samochodzik dla dzieciaka na pedały ewentualnie autko akumulatorowe :-)Re: [troche OT ] samochodzik dla dzieciaka na pedały ewentualnie autko akumulatorowe :-)
  • Data: 2010-08-29 21:01:48
    Temat: Re: [troche OT ] samochodzik dla dzieciaka na pedały ewentualnie autko akumulatorowe :-)
    Od: Rafal <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.08.2010 19:59, Gabriel 'wilk' pisze:
    > Witam
    > Troche OT wyjdzie ale mowa caly czas osamochodach, czyli 4 kolka i
    > kierownica, tylko troche mniejszych :-) Szukam dla mojego smyka (wiek
    > okolo 3 latka) autka napedzanego sila miesni (na pedaly) ewentualnie
    > autka elektrycznego choc wolalbym jednak to pierwsze :-) Znalazlem w
    > sieci sporo modeli tylko nigdzie na forum nie ma jednoznacznych info
    > dotyczacych trwalosci, wygody, funkcjonalnosci, regulacji itp. Glownie
    > chodzi o to aby autko posluzylo smykowi przez kilka lat, moze bedzie z
    > niego drugi Kubica :-)

> [...]

    Hej
    Mówisz że masz 3latka a chcesz na kilka lat jeszcze, więc raczej pomyśl
    o czymś co pedały ma na zewnątrz.
    Raczej pominą bym te które mają dwa pedały do naciskania na zmianę i
    tylną oś jako wał wykorbiony, maluchowi może być ciężko załapać o co
    biega i będzie ruszał się przód-tył bez możliwości ruszenia.
    Ja swojemu obecnie 4ro latkowi sprawiłem traktor z poniższej serii.
    Dostał to jak miał 3 lata, ale dopiero teraz się tym bawi a i parę lat
    jeszcze posłuży.

    http://www.google.com/images?client=ubuntu&channel=f
    s&q=rolly+toys&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei
    =NKt6TIeDEJSYOLfupJcG&sa=X&oi=image_result_group&ct=
    title&resnum=4&ved=0CDYQsAQwAw&biw=1680&bih=823

    jak by połamało to wersja skrócona:
    http://tiny.pl/h7vpp

    Co do zalet:
    trwałość OK, kupiłem jako używane, nocuje czasem na dworze, a moje
    dzieciaki nie umieją się delikatnie bawić - dotychczas nic nie odpadło:)
    kolory OK.
    W moim jest regulowany fotelik, obecnie 4ro latek jeździ na
    "najmniejszym rozmiarze". na największym to i ja potrafię na upartego
    tym jechać, spokojnie wytrzymuje 80kilo żywej wagi.
    funkcjonalność zależna od konkretnego zestawu.

    Wady:
    Nie wiem czy Kubica zaczynał od traktora:)
    Trzeba mieć miejsce gdzie to trzymać, ale skoro pytasz to pewno owe masz